Spectre
Legacy Member
Heb nu enkele weken mijn W950i en ik vind hem overkill voor enkel maar te smsen en te bellen. Zou hem graag ruilen tegen een Motorola V3i of een ander Razr-model van Motorola. Andere aanbiedingen mogen ook. GSM komt met zakje, controller, in-ears, datakabel, lader, doos, ... geen krassen op het scherm. Iphone desktop staat op de gsm zodat je bureaublad lijkt op dat van een iPhone.


)
