Archief - Toshiba beamer TDP-P4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rorschach

Legacy Member
@ Desert: Heb je nu de meeneem geboden? Voor mij is het goed anders neem ik hem voor 100. De keuze is aan jou!

Rorschach

Legacy Member
Oh dacht al dat het dicht was :).
Ik trek me zeker niet terug en als ik het bod heb is het prima, maar in de veronderdstelling dat ik er mss iemand anders meer plezier mee kan doen kan die gerust mijn bod overnemen.

jastas

Legacy Member
skillandstyle zei:
Oh dacht al dat het dicht was :).
Ik trek me zeker niet terug en als ik het bod heb is het prima, maar in de veronderdstelling dat ik er mss iemand anders meer plezier mee kan doen kan die gerust mijn bod overnemen.

Ik wil wel je bod overnemen!

@TS: kun je die ook aan het plafond hangen? Zijn er gaten aan de onderzijde/bovenzijde voorzien?

Rorschach

Legacy Member
Sgoed bij deze laat ik mijn bod dan over aan jastas, als dat goed is voor Buzz in ieder geval ;).

jastas

Legacy Member
BuZz.LiGhTYeAr zei:
beamer is niet voorzien om aan een beugel te hangen

Ook geen gaten aan de onderkant? Dus verplicht op een tafel ofzo te zetten? kan het beeld top/bottom gedraaid worden (dus 180 graden over de horizontale as?)

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
jastas zei:
Ook geen gaten aan de onderkant? Dus verplicht op een tafel ofzo te zetten? kan het beeld top/bottom gedraaid worden (dus 180 graden over de horizontale as?)

zoals ik al zei, je kan hem niet aan een beugel hangen. Dus niet ondersteboven. Bijgevolg heeft hij ook niet de mogelijkheid om het beeld te draaien.

jastas

Legacy Member
BuZz.LiGhTYeAr zei:
zoals ik al zei, je kan hem niet aan een beugel hangen. Dus niet ondersteboven. Bijgevolg heeft hij ook niet de mogelijkheid om het beeld te draaien.

damn daar had ik niet op gerekend (moet bij ons aan het plafond hangen...)

Vindt je het een ramp dat ik m'n bod intrek? sorry was wat te snel met bieden...

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
So be it,

Ik hoop dat het bod van skillandstyles nog geldt?

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
Blijkbaar wil ineens ieder er onderuit.

Diegene die eerst 100 Euro biedt en de beamer daadwerkelijk neemt, heeft hem. Te nemen of te laten...

XerberuZ

Legacy Member
125 geleverd met scherm ( en heb je die 3d navigator nog ?)

Desert

Legacy Member
sorry maar bod van 100 was van mij en was laatste bod dus is normaal van mij zoals besproken in pm met skillandstyle Probleem is juist leveren of verzenden

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
Desert zei:
sorry maar bod van 100 was van mij en was laatste bod dus is normaal van mij zoals besproken in pm met skillandstyle Probleem is juist leveren of verzenden

Willen bieden =/= daadwerkelijk bieden

XerberuZ zei:
125 geleverd met scherm ( en heb je die 3d navigator nog ?)

135 beamer/scherm en levering. Het is echt topdoek... in principe heb je dan de levering voor niets.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan