Archief - Toshiba beamer TDP-P4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
Te koop:
Toshiba TDP-P4 DLP beamer en remote.

Alle info:
Toshiba Projectors: Toshiba TDP-P4 DLP projector

Beamer in actie, voor zover je foto's kan trekken met een compact camera:
http://i47.tinypic.com/28qtd7d.jpg
http://i47.tinypic.com/1zfs85u.jpg

Ik heb deze beamer ooit gekocht als hobby project voor 115 Euro, intern was er een ventilator stuk. Ik heb hier een hele tijd achter gezocht en uiteindelijk gevonden. Kostprijs: 35 Euro aangezien het om een vrij exotisch model ging. Bij de beamer wordt eveneens een nieuwe M1 kabel geleverd, deze was er oorspronkelijk niet bij. M1 lijkt op DVI maar is eigenlijk een combinatie van VGA en USB signaal. Via de remote kan je dus je PC bedienen alsof je remote een muis was. Kostprijs: 18 Euro.

Lamp: iets meer dan 1200u.
Technisch: 100%
Cosmetisch: Het afdekkapje van de lens ontbreekt, even als de mogelijkheid om hem onder een hoek te plaatsen.

Lampuren zijn hoog maar niet extreem, lamp kan nog minstens 500u aan.

Ik sluit af 30/12/09 om 20u

Bieden maar

meeneemprijs 120 Euro

Soulll

Legacy Member
En heb je dan een Dvi in ??
Want ik snap niet welke inputs dat je dan allemaal hebt ...

toru

Legacy Member
Richtprijs? Grote Interesse hier. Ik heb een kleine kamer, Maakt dat uit? (Is de grote instelbaar of niet? :).

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
projectie afstand is niet in te stellen, met de lens kan je enkel scherpstellen.

Foto's zijn getrokken met de beamer op een afstand van 2m, projectie diagonaal was ongeveer 1m20

@toru bod genoteerd.

meeneemprijs zet ik op 120 Euro.

Frado2005

Legacy Member
Wanneer sluit je af? Iets van projectiescherm? Hoeveel kost een nieuwe lamp(en welke percies)? Afspreken in gent? Verzenden van zo iets is wss verloren zaak^^

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
snoopyxxl zei:
hoe lang gaat die lamp nog mee ongeveer ?

+500u, staat in startpost

frado2005 zei:
Wanneer sluit je af? Iets van projectiescherm? Hoeveel kost een nieuwe lamp(en welke percies)? Afspreken in gent? Verzenden van zo iets is wss verloren zaak^^

Ik sluit 30/12 af, staat in startpost.

Ik kan naar Gent komen en leveren, echter moet ik 130km rijden en ik vraag daarvoor 0,25 Euro de kilometer. Dus kom je rond de 30 Euro uit. Ik verzend regelmatig dingen beroepsmatig en kan hem deftig inpakken. Er zijn geen losse onderdelen...

Ik heb eventueel projectiedoek op rol die dient om zelf een scherm mee te maken. Het is Thommy-doek, die door de echte HT'er zeer gegeerd is. Je moet er dan wel zelf een kader rond maken. Doek is 220 op 160. En heeft een gain van 1:1. Ik vraag hiervoor 35 Euro.
De foto's in de TS zijn van beeld rechtstreeks op een witte muur.

De lamp die je zoekt is de TLPLP4, je kan ook de lamp zonder rails kopen en deze inbouwen in de bestaande rail. Ben je handig met een schroevendraaier, dan kan je dat proberen. Prijs voor enkel de lamp is ongeveer 150 Euro.

XerberuZ

Legacy Member
intresse in ruil met een van deze ?

nokia n800
creative x-fi 32 gb
g35 headset

Rorschach

Legacy Member
Is er een mogelijkheid om de beamer via HDMI aan te sluiten via 1 of ander tussenstuk?

Rorschach

Legacy Member
En hoe is de beeldkwaliteit? Ik zou hem super graag kopen maar geen ID of die kwaliteit mij wel gaat aanstaan. Kan je dat vergelijken met tv of veel slechter?

Kan je er ook een externe multimedia hardeschijf aan koppelen (heeft hdmi ingang)?
Hoeveel zou het kosten om te leveren tot Mechelen?

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
skillandstyle zei:
En hoe is de beeldkwaliteit? Ik zou hem super graag kopen maar geen ID of die kwaliteit mij wel gaat aanstaan. Kan je dat vergelijken met tv of veel slechter?

Kan je er ook een externe multimedia hardeschijf aan koppelen (heeft hdmi ingang)?
Hoeveel zou het kosten om te leveren tot Mechelen?

De resolutie is al hoger dan een normale huis-tuin-keuken-TV, ik weet niet op wat je nu kijkt maar anders is een beelddiagonaal van minstens 50" wel leuker als ne gewone TV ;)

Ge moet ook kijken wat ge koopt he, deze beamer gaat u niet van u sokken blazen maar het is wel leuk. De prijs is er dan ook naar, het bod staat momenteel op 66 Euro... en 120 Euro meeneemprijs is nog meer dan waar voor uw geld. Zijt ge serieus met HT enzo bezig... loop dan door en trek uw budget op naar 600 Euro voor ne 720p.

Hier zijt ge goedkoper af en beter af dan al die chinese prul beamers die op ebay voor 300 Euro worden aangeboden en veel beter dan van die overhead-DIY dingen.

Hier nog een foto van het geheel:
http://i47.tinypic.com/1raq7t.jpg

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
genoteerd, geluid is iets luider dan mijn Epson die op 26 dB zit.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan