Archief - [TK][TR] Sony NW-A806

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

anthony8400

Legacy Member
Met spijt in het hart moet ik afstand nemen van deze toffe speler.

Ik heb een mac gekocht, en jammer genoeg werkt sonicstage niet met mac, en ik ben niet van plan van xp te installeren in dual boot.

Ik wil dus graag wisselen tegen een ipod ofwel verkopen, het is 2 maand oud, en kostte toen 200 EUR. Het is een 4 gig versie in het zwart.

Indien je dit wil kopen, bieden vanaf 120 eur excl lijkt mij redelijk denk ik zo.

Meer info is te vinden op: http://www.sony.nl/view/ShowProduct...NL&pageType=Overview&category=Network+Walkman

mythe

Legacy Member
Ocharme, overschakelen naar een iPod, dat zal idd zeer doen.
Is de prijs nog bespreekbaar? Want het is een ouder model.

*edit: moede persé dienen sonicstage installeren?

anthony8400

Legacy Member
De prijs is nog bespreekbaar ja :-)

Sonicstage heb je nodig, maar ik moet zeggen dat hij enorm veel gebruiksvriendelijker is geworden.

Ik heb nog MD gehad en toen was dat een echte s**t, maar nu ist drag en drop, echt lekker :-)

mythe

Legacy Member
anthony8400 zei:
De prijs is nog bespreekbaar ja :-)

Sonicstage heb je nodig, maar ik moet zeggen dat hij enorm veel gebruiksvriendelijker is geworden.

Ik heb nog MD gehad en toen was dat een echte s**t, maar nu ist drag en drop, echt lekker :-)
Ah, maar check je PM want wil je thread niet naar beneden halen.
t'Is geen bod, voor de andere beginnen, dat mag niet.

anthony8400

Legacy Member
Ik wil dus mijn Sony player ruilen tegen een iPod nano ofzo.
Reden is dat ik een mac heb gekocht en ik kan deze niet meer gebruiken.
Ofwel moet ik windows installeren, maar heb daar geen zin in, want gebruik et anders niet :-)

mythe

Legacy Member
Koopt u dan wel nen Creative ZEN ofzo. Want iPod gaje spijt van hebben ;). zeker als je van zo een goed MP3tje komt :).

Ondersteund die eigenlijk acc?

anthony8400

Legacy Member
Jap, die ondersteunt ACC :-)
'k Denk dat ik toch maar virtual pc ga moeten gebruiken, wnt gee interesse :p

Werkt ZEN met mac?

mythe

Legacy Member
Denk het wel :).
Dan kunnen we eventueel ruilen met opleg langs u kant.
want binnenkort heb ik hier een zen Creative 16GB'tje binnen, nieuw in de verpakking. Maar moet wat op mijn budget letten dus ga ik het terug verkopen :).

anthony8400

Legacy Member
mythe zei:
Vandaar dat ik hem wegdoe. Moet beetje op mijn budget letten.
Dus voor 175-200 euro mag hij naar buiten.

Je bedoelt toch niet aan opleg hoop ik?

mythe

Legacy Member
Neen, opleg denk ik eerder aan een 100-125 euro ;).
Anders kan je even gemakkelijk verkopen aan 75 euro en zelf nieuwtje kopen he :p.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan