anthony8400
Legacy Member
Met spijt in het hart moet ik afstand nemen van deze toffe speler.
Ik heb een mac gekocht, en jammer genoeg werkt sonicstage niet met mac, en ik ben niet van plan van xp te installeren in dual boot.
Ik wil dus graag wisselen tegen een ipod ofwel verkopen, het is 2 maand oud, en kostte toen 200 EUR. Het is een 4 gig versie in het zwart.
Indien je dit wil kopen, bieden vanaf 120 eur excl lijkt mij redelijk denk ik zo.
Meer info is te vinden op: http://www.sony.nl/view/ShowProduct...NL&pageType=Overview&category=Network+Walkman
Ik heb een mac gekocht, en jammer genoeg werkt sonicstage niet met mac, en ik ben niet van plan van xp te installeren in dual boot.
Ik wil dus graag wisselen tegen een ipod ofwel verkopen, het is 2 maand oud, en kostte toen 200 EUR. Het is een 4 gig versie in het zwart.
Indien je dit wil kopen, bieden vanaf 120 eur excl lijkt mij redelijk denk ik zo.
Meer info is te vinden op: http://www.sony.nl/view/ShowProduct...NL&pageType=Overview&category=Network+Walkman

. zeker als je van zo een goed MP3tje komt 