BETA911
Legacy Member
Hi people,
Verkoop mijne GSM.
Reden ertoe is dat ik hem gewoon beu ben, dat touchscreen is niks voor mij.
Hij is pas oud van eind september 2009, aangekocht bij Essec.
Gezien de ouderdom en de huidige prijzen vraag ik er 100 euro voor.
Vanaf deze prijs kan men bieden.
In het pakket zit alles wat je in de winkel krijgt, zelfs nog een sim kaartje van 5 euro erbij.
Eventueel zie ik een ruil met een Sony G705 wel zitten, maar de kans is klein.
Maar proberen kan altijd dat iemand er is...
Laat maar komen die vragen/biedingen!
Grtzz, BETA911
Sidenotes:
- Aangekocht in België.
- Normaliter sim-lock vrij.
- Pre-paid/herlaadkaart "ding" geen abbo.
- Nieuwe firmware met extra tabblad staat er al op.
- Word ook aangeboden op andere sites...
Verkoop mijne GSM.
Reden ertoe is dat ik hem gewoon beu ben, dat touchscreen is niks voor mij.
Hij is pas oud van eind september 2009, aangekocht bij Essec.
Gezien de ouderdom en de huidige prijzen vraag ik er 100 euro voor.
Vanaf deze prijs kan men bieden.
In het pakket zit alles wat je in de winkel krijgt, zelfs nog een sim kaartje van 5 euro erbij.
Eventueel zie ik een ruil met een Sony G705 wel zitten, maar de kans is klein.
Maar proberen kan altijd dat iemand er is...
Laat maar komen die vragen/biedingen!
Grtzz, BETA911
Sidenotes:
- Aangekocht in België.
- Normaliter sim-lock vrij.
- Pre-paid/herlaadkaart "ding" geen abbo.
- Nieuwe firmware met extra tabblad staat er al op.
- Word ook aangeboden op andere sites...
.
.