Archief - [TK/TR] Samsung Star S5230

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BETA911

Legacy Member
Hi people,

Verkoop mijne GSM.
Reden ertoe is dat ik hem gewoon beu ben, dat touchscreen is niks voor mij.

Hij is pas oud van eind september 2009, aangekocht bij Essec.
Gezien de ouderdom en de huidige prijzen vraag ik er 100 euro voor.
Vanaf deze prijs kan men bieden.

In het pakket zit alles wat je in de winkel krijgt, zelfs nog een sim kaartje van 5 euro erbij.

Eventueel zie ik een ruil met een Sony G705 wel zitten, maar de kans is klein.
Maar proberen kan altijd dat iemand er is...

Laat maar komen die vragen/biedingen!

Grtzz, BETA911

Sidenotes:

- Aangekocht in België.
- Normaliter sim-lock vrij.
- Pre-paid/herlaadkaart "ding" geen abbo.
- Nieuwe firmware met extra tabblad staat er al op.

- Word ook aangeboden op andere sites...

BETA911

Legacy Member
Prijs verlaagd naar 85 euro!

Komaan mensen, hij moet weg...

pixieee

Legacy Member
kan ik nog wat foto's krijgen van
achterkant
gsm die aanstaat

hoe zit het met de batterij?

BETA911

Legacy Member
pixieee zei:
kan ik nog wat foto's krijgen van
achterkant
gsm die aanstaat

hoe zit het met de batterij?

Vertrouw je het niet? Ik denk dat mijn iTrader er niet mag om liegen hé.

Foto van de achterkant. Wel toegeven, met die flits lijkt het veel erger...
Ben normaal heel zuinig op men spullen!
De GSM werkt trouwens gewoon hoor, en de batterij is iets waar ik zelf van verschoot, want bij mij ging hem goed anderhalf week mee.

pixieee

Legacy Member
Jawel jawel ik vertrouw je wel, hehe :D.
Als ik nu nog een foto kan krijgen waarop de GSM aanstaat bied ik €85 incl.

pixieee

Legacy Member
Laat je zo snel mogelijk iets weten?
Anders ga ik er (over)morgen naar de winkel om :)

BETA911

Legacy Member
Sorry voor het late bericht, er bestaat ook school nog :p.
Ik zal proberen een foto te maken deze avond.

Ik kan wel niet akkoord gaan met 85 euro incl., maar ik ga wel akkoord met 90 euro incl. verzending taxipost 24u...

pixieee

Legacy Member
Oh sorry, ik leef in een periode waarin ik denk dat iedereen vakantie heeft op dit moment, hehe.
Als de foto er komt bied ik 90incl, pm me je gegevens dan.
Groeten

BETA911

Legacy Member
pixieee zei:
Oh sorry, ik leef in een periode waarin ik denk dat iedereen vakantie heeft op dit moment, hehe.
Als de foto er komt bied ik 90incl, pm me je gegevens dan.
Groeten

Ik zal de foto posten in de PM dan oké ?
Ik moet nu eerst even dringend 2 online examens maken, ik maak daarna direct een foto.

EDIT:

De PM komt er nu aan!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan