Hunterken zei:
gsm wordt momenteel niet meer verkocht, want ik heb anders zelf geen gsm..
deal rond andere gsm is afgesprongen.
beetje rommelig hier eigl, maar ik heb weer een oogje op een andere gsm, dus waarschijnlijk wel weer te koop..
morgen wordt er op ebay een nieuwe E50 verkocht voor 170 euro, dus de meeneemprijs is hier 125 euro! helemaal niet overdreven voor een toestel van deze klasse.
indien gewenst kan tomtom6 meegeleverd worden op 512 MicroSD voor 20 euro extra.
de gps-muis houd ik voor volgende gsm.