Archief - [TK][TR] Nokia E50 (met camera) + accessoires + garantie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hunterken

Legacy Member
Hierbij een Nokia E50 met 1.3MP-camera te koop..

Het toestel bevindt zich nog in zeer goede staat, alsook de batterij die nog een dikke 5 dagen meedoet met ongeveer 20 berichtjes per dag en 2u bellen per week.

Accessoires:
-doos
-handleiding in beide landstalen
-audio-adapter die deels gebroken is, maar werkt nog wel
-oplader
-usb-datakabel

Garantie: aankoopdatum is 09/12/06 (dus nog klein jaar garantie) en aankoopbedrag was €275.

Richtprijs: €150
Minimumprijs: €120
Bieden exclusief verzending aub..

Eventueel ook te koop: Nokia Bluetooth GPS ontvanger (voor navigatie via je GSM), waarvan de nieuwprijs 99 euro bedroeg en vraagprijs €75 is).

Mogelijkheid ook te ruilen tegen een SonyEricsson W950i of Nokia E61(i). Dit zijn mijn voorkeuren, maar ook andere ruilvoorstellen welkom.. Afhankelijk van het aanbod, leg ik bij of verwacht ik opleg.

Hunterken

Legacy Member
nieuwe richtprijs = 120 euro
nieuwe minimumprijs = 100 euro

K3nsh1n

Legacy Member
damn zalig mobieltje... haddek geen nieuwe nokia had ik hem meteen genomen

frederic_1000

Legacy Member
tis niet de minimumprijs, maar wel een begin: 80 euro

Hunterken

Legacy Member
frederic_1000 zei:
tis niet de minimumprijs, maar wel een begin: 80 euro

genoteerd, maar nog wel effe wat te weinig =)

K3nsh1n zei:
damn zalig mobieltje... haddek geen nieuwe nokia had ik hem meteen genomen

welke heb je..? mss wil ik wel ruilen =) maar voorkeur blijft bij E61(i) of W950i

K3nsh1n

Legacy Member
Hunterken zei:
genoteerd, maar nog wel effe wat te weinig =)



welke heb je..? mss wil ik wel ruilen =) maar voorkeur blijft bij E61(i) of W950i

hehe, heb de 6300 ma die gaak ni snel wegdoen, ben er echt tevreden ovr, ma was een tijd geinterseerd ind e E serie

Hunterken

Legacy Member
frederic_1000 zei:
90 euro inclusief

genoteerd, maar voor die prijs kan ik 'm moeilijk laten gaan..
nieuwprijs is nu nog €219, dus minder dan 120 wordt moeilijk haalbaar

Hunterken

Legacy Member
frederic_1000 zei:
minder dan120 niet haalbaar? wat is deze minimumprijs dan?

lees: moeilijk haalbaar

de minimumprijs is bedoeld om te bieden vanaf 100 euro, iets waar jij al 2x onder zat..

frederic_1000

Legacy Member
wees blij dat je die boden hebt; want het zijn de enigste:-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan