Archief - [TK\TR] Motorola K1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shyftox

Legacy Member
niet met cd's en oortjes?
en eigen foto's van het toestel..
grtz

Nicky1411

Legacy Member
zonder oortjes
zonder cd
via datakabel (miniusb), kan dit toestel gebruikt worden als verwisselbare schijf...

fotos volgen

grtz

tha tha

Legacy Member
ik wil eventueel nog wel ruilen met men samsung E900
hierop is wel nog lange garantie en dergelijke, hoe zit het met de garantie bij uw gsm? wss geen doos en dergelijke ook meer dan?

Jond3

Legacy Member
yo nicky, zijt gij die van de essec? :) nog altijd regelmatig van gsm's aant switchen dus. Potentiele kopers mogen gerust zijn, gsm's van hem zijn altijd perfect in orde, hij houdt ze ook maar een maand ofzo dus kan der nooit veel misgaan!

ruilen met mijn k750i ?:p

Nicky1411

Legacy Member
heyla,

ja werk daar, en switch veel van gsm ja.
maar k750 heb ik al gehad, nu eens wat anders...
samsung e870 staat hoog op mijn verlanglijstje samen met u300
btw, van waar kent gij mij? uw nick komt me bekend voor maar weet niemeer van waar :p

groetjes

Trench

Legacy Member
hoe oud is de gsm? ik ben zeker geinteresseerd, wou hem in thephonehouse kopen, maar kostte 240euro daar, en dat is me wat veel voor een gsm.
Staan er eigenlijk ergens krassen op? (op foto zie je nooit echt alles)
En kom je ooit in de buurt van mol-geel-turnhout-retie...

Nicky1411

Legacy Member
is 4 maand oud, gekregen van mijn onkel, had hem gekocht tijdens zakenreis in duitsland (staat een klein T-Mobileteken op de achterkant)
maar is niet gesimlockt en nederlandse software
geen krassen op het toestel
zal morgen highres fotos proberen te maken

groetjes
btw ik kom regelmatig in scherpenheuvel...

Nicky1411

Legacy Member
upppp 120 euro min
heb momenteel geen tijd voor fotos

grtz

Trench

Legacy Member
ALS hij echt in perfecte staat is, geen krassen enzo ben ik wel bereid om 120 te geven. dit is nog geen effectief bod, want ik wil hem echt wel eerst eens zien.
Maar jij komt nooit in de kempen ofzo? want gewoon laten opsturen zonder hem gezien te hebben zie ik niet zitten. Zeker ook niet omdat het zonder factuur/garantie is, waarom is er eigenlijk geen garantie? want je familie had die gekocht voor jou, maar die moeten toch een factuur gekregen hebben.. sorry voor de lastige vrage, maar garantie is naar mijn mening toch redelijk belangrijk

Nicky1411

Legacy Member
das het probleem, onkel heeft die gekocht in duitsland tijdens zakenreis,
maar alles daar vergeten oortjes lader bonneke doos,alles...

daarom dat ik hier in belgie een lader heb gekocht, daarvan heb ik wel het bonnetje...

groetjes
je kan altijd komen kijken

Trench

Legacy Member
mja, het is een klein beetje ver om gewoon te komen zien.
en hoe groot is dat logo?

Nicky1411

Legacy Member
zal daarvan straks eens wa tijd maken voor fotos
plus natuurlijk van het volledig toestel

groetjes
gaat wel pas zijn voor 10 uur deze avond, heb na mn werk nog vergadering...

Trench

Legacy Member
hmm, ziet er inderdaad nog wel goed uit, maar het logo is groter dan ik verwachtte, is echt wel groot :s Wat is je echte minimumprijs? 120euro heb ik er momenteel niet voor over, als er geen logo zou opstaan en wel factuur dan zou ik het er zeker voor over gehad hebben, maarja

Trench

Legacy Member
Ik begrijp best dat je niet lager als 100euro gaat.
Bij deze breng ik een bod van 100euro uit
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan