tha tha
Legacy Member
Ik zou graag men gsm, een samsung E900, willen ruilen tegen een sony ericsson k800 of hoger (met opleg van mijn kant indien nodig). Men samsung is volledig in orde, nog geen gebruikssporen, pas aangekocht op 04/07/07 met aankoopbewijs en alle bijhorende accessoires (oplader, boekjes, oortjes, kabels). Hierbij wordt ook nog eens een geheugenkaartje van 1gb bijgeleverd, een micro sdkaartje.
Voor specificaties klik hier
Voor specificaties klik hier
daarom dat er geen min-/meeneemprijs staat.
