Archief - [TK/TR] Blu-Ray Films

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Leopold1964

Legacy Member
Antwerpstam zei:
Ik denk dat jij beter eerst de regels eens rustig leest ;)
Meeneemprijs = meeneemprijs (duidelijk genoeg toch!?)

Dat is trouwens de definitie van meeneem op het forum, wie dit bied heeft hem meteen.

vertrouwelijk ben jij hoor...

Antwerpstam

Legacy Member
Leopold1964 zei:
vertrouwelijk ben jij hoor...

Héél vertrouwelijk, kan je zien aan men iTrader ;)
Staat duidelijk in de regels, als je me niet gelooft lees ze zelf even...

"5.) Een minimum en/of meeneemprijs zijn aangeraden.Verhogen van meeneemprijs is verboden !"

P.S. Je mag nu stoppen met de free UP's te geven op mijn thread.
Indien nog steeds niet overtuigd, neem je maar contact op met een mod.

B7ackburn

Legacy Member
héhé, groentjes altijd fijn :P

Heb ik het bod van Starship troopers gewonnen?
Zoja, stuur je pm?

Groeten

chagnee

Legacy Member
Heb je een foto van de Sweeney Todd steelcase? Wil gewoon even zeker weten of het de editie is waar ik naar op zoek ben. En dan is €14 incl prima voor mij. Of als je wil ruilen, dan heb ik deze Blu-rays beschikbaar:

- American Gangster (sealed, geen NL subs)
- Despereaux De Dappere Muis / The Tale Of Despereaux (sealed)
- Fast & Furious (met sleeve)
- King Kong (sealed)
- Miami Vice
- Pirates Of The Caribbean: At World's End
- Van Helsing (sealed)

Je mag me altijd PMen. :)

Antwerpstam

Legacy Member
chagnee zei:
Heb je een foto van de Sweeney Todd steelcase? Wil gewoon even zeker weten of het de editie is waar ik naar op zoek ben. En dan is €14 incl prima voor mij. Of als je wil ruilen, dan heb ik deze Blu-rays beschikbaar:

- American Gangster (sealed, geen NL subs)
- Despereaux De Dappere Muis / The Tale Of Despereaux (sealed)
- Fast & Furious (met sleeve)
- King Kong (sealed)
- Miami Vice
- Pirates Of The Caribbean: At World's End
- Van Helsing (sealed)

Je mag me altijd PMen. :)

Voila se, hier een foto: Imageshack - img00169200912302339

Als je met Fast & Furious de laatste nieuwe bedoelt: Fast & Furious (2009)
wil ik best wel ruilen met je, op voorwaarde dat jij eerst verzend.

-Timo-

Legacy Member
Ik weet dat het onder de minimum is maar 10 incl (als NL cover en ondertitels).

Antwerpstam

Legacy Member
Thammels zei:
Ik weet dat het onder de minimum is maar 10 incl (als NL cover en ondertitels).

Hij heeft NL cover en ondertitels, maar €10 incl. is inderdaad te weinig.
Voor €12 incl. mag je hem van mijn part meteen hebben. ;)

-Timo-

Legacy Member
Ik denk er even over na. Had hem in saturn of mediamarkt gezien voor 15 dus ik laat je nog iets weten :)

Antwerpstam

Legacy Member
Thammels zei:
Ik denk er even over na. Had hem in saturn of mediamarkt gezien voor 15 dus ik laat je nog iets weten :)

Goed, stuur maar PM als je nog interesse hebt. ;)

Cyaankali

Legacy Member
Beste Antwerpstam,

Je mag gerust gebruik maken van de knop kwalijk bericht rapporteren als een thread gesloten mag worden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan