Archief - [TK/TR] Blu-Ray Films

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Antwerpstam

Legacy Member
Aanbod:

Ik heb deze Blu-Ray films nog liggen, die ik te koop/ruil aanbied.
Ze zijn allen in perfecte staat (of nieuw) en voorzien van NL ondertitels, tenzij anders aangegeven.

- The Simpsons ( €10 / €12 )
- Sweeney Todd - The Demon Barber Of Fleet Street *SEALED* S.E. steelcase ( €12 / €14 )
- Blood Diamond ( €10 / €12 )
- Walt Disney's Enchanted *SEALED* ( €10 / €12 )
- 10.000 BC ( €10 / €12 )
- Starship Troopers Trilogy Box *SEALED* ( €15 / €25) (deel II heeft geen NL subs) => 2 stuks beschikbaar!

Prijs:

- Bij elke film staat er een minimumprijs en meeneemprijs vermeld.
- Alle prijzen vermeld zijn excl. verzending, gelieve ook excl. te bieden.
- Gelieve de minimumprijs te respecteren.
- Voorrang word gegeven aan mensen die meerdere items kopen.

Afhandeling:

- Afhalen na afspraak via PM.
- Verzenden per post aan €2 (max. 2 stuks per pakket).


P.S. : staat ook te koop aangeboden op andere sites.

Selderijstok

Legacy Member
10€ op the simpsons (indien in belgie aangekocht en geen franse cover)

vd.OpTiCaL

Legacy Member
10 excl. op Enchanted indien je met Kiala wil versturen (3 euro)

Antwerpstam

Legacy Member
Leopold1964 zei:

Geen interesse.

Selderijstok zei:
10€ op the simpsons (indien in belgie aangekocht en geen franse cover)

Zowel NL als FR cover, 2 voor de prijs van 1 ;)
Aangekocht in België, dus bod genoteerd!

vd.OpTiCaL zei:
10 excl. op Enchanted indien je met Kiala wil versturen (3 euro)

Sorry geen verzending via Kiala.

Antwerpstam

Legacy Member
Leopold1964 zei:
The Simpsons & 10.000 BC: 18exl. = 20inc.
10.000 BC kost slechts 12.50 euro bij de Bart Smit.

Dit komt neer op €9 excl. voor The Simpsons.
Er is reeds een bod van €10 excl. op The Simpsons.
Voor €20 excl. is jouw bod genoteerd.

B7ackburn zei:
star ship troopers: 15 euro afgehaald!

Bod genoteerd!

B7ackburn zei:
Beetje geduld hé, niet iedereen kan elke dag "online" zijn.

Inderdaad ;)
Je kan misschien eerst eens checken wanneer ik de laatste keer online ben geweest
en een beetje meer geduld hebben Leopold1964.

Leopold1964

Legacy Member
nee, voor the simpsons wil ik 11exl = meeneemprijs geven & voor 10.000BC wil ik 7exl geven omdat deze nieuw te verkrijgen is bij de bartsmit aan 12.50 euro.
maar ik wil enkel the simpsons aan die prijs kopen als ik 10.000BC erbij kan krijgen!

Antwerpstam

Legacy Member
Leopold1964 zei:
nee, voor the simpsons wil ik 11exl = meeneemprijs geven & voor 10.000BC wil ik 7exl geven omdat deze nieuw te verkrijgen is bij de bartsmit aan 12.50 euro.
maar ik wil enkel the simpsons aan die prijs kopen als ik 10.000BC erbij kan krijgen!

De meeneemprijs voor The Simpsons is €12 excl. zoals je kan zien.
Dan hou ik nog €6 excl. over voor 10.000 BC, wat te weinig is.
Bij Bart Smit moet je trouwens ook nog €1,95 verzending betalen, want je kan die BluRay enkel online bestellen en niet in de winkel kopen.

Kortom, je boden zijn niet genoteerd!

Antwerpstam

Legacy Member
Leopold1964 zei:
dan plaats ik een bod van 11exl op the simpsons! (:

Bod genoteerd!

Ik sluit morgen om 23h00 af voor de volgende BluRays:
- The Simpsons (huidig bod: €11 excl.)
- Starship Troopers Trilogy Box (huidig bod €15 excl.)

Leopold1964

Legacy Member
Antwerpstam zei:
PM volgt...



Sorry, de meeneemprijs is reeds geboden door Selderijstok ;)

damn, raar, want je sluite pas af om 23 uur!
je moet je toch aan de regels houden!
& ik was op dat moment de hoogste bieder!
en er staat trouwens ook nergens vermeld dat de eerste die de meeneemprijs bied de blu-ray heeft!

Antwerpstam

Legacy Member
Leopold1964 zei:
damn, raar, want je sluite pas af om 23 uur!
je moet je toch aan de regels houden!
& ik was op dat moment de hoogste bieder!

Ik denk dat jij beter eerst de regels eens rustig leest ;)
Meeneemprijs = meeneemprijs (duidelijk genoeg toch!?)

Dat is trouwens de definitie van meeneem op het forum, wie dit bied heeft hem meteen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan