Genoteerd. Ik zal het ook even in het andere verkooptopic vermelden dat je momenteel het hoogste bod hebt.
Ik sluit morgen af, dus als de andere bieder niet meer wil verhogen, kan je hem morgenmiddag/avond al ophalen.
edit: ik ben morgen aan het eind van de middag/begin avond hoogstwaarschijnlijk zelfs in Mortsel, dus we kunnen ook daar afspreken?