Archief - [TK/TR] Blackberry Curve 8900

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Splackavellie85

Legacy Member
Mijn huisgenote was op zoek naar een Blackberry Curve 8900 als tweede toestel, dus ik had dit weekend eentje in Nederland gehaald voor haar. Toen ik gisteravond thuis kwam, bleek echter dat zij er ook een voor zichzelf had gekocht. Nu hebben we er dus twee, waarvan er een weg mag.

Toestel is in goede staat, lichte gebruikskrasjes maar geen schade, deukjes of beschadigingen. Factuur niet meer aanwezig, wel compleet in doos met alle accessoires:

- Leren beschermhoesje
- USB-kabel
- Lader
- Boekjes
- 1GB MicroSD

Nieuwprijs: 349 euro (RIM BlackBerry Curve 8900 QWERTY - Smartphoneshop.be)
Minimum: 180
Meeneem: 250

Of te ruilen tegen een Nokia E71 + opleg, aangezien dat het toestel is dat ik als tweede toestel wil.

foto's: Picasa Web Albums - LesleyHarrys - Blackberry 8900

VR6ke

Legacy Member
E52 + opleg (is dezelfde als E71 maar zonder fysiek toetsenbord) :)?

jelliuz

Legacy Member
Ruil tegen Nokia E75 (+ nog extra bluetooth oortje) , 4 maandjes oud, met factuur etc.

Splackavellie85

Legacy Member
de E52 heb ik niet echt interesse in, ik wil juist de e72 om zijn qwerty toetsenbord. Wat voor opleg had je aan gedacht?

De E75 vind ik weer een stuk minder mooi.. Ga wel wat recensies lezen. Ik houd hem in mijn achterhoofd. Wat voor opleg wilde je geven?

Splackavellie85

Legacy Member
Zoals ik zei; ik heb niet direct interesse in de E52 dus doe maar een voorstel waardoor ik wel interesse heb ;)

jelliuz

Legacy Member
ok, hou me maar op de hoogte :) Indien je akkoord zou gaan, kan ik vandaag nog langskomen (voor 17u) + wil 20euro bijleggen.

Splackavellie85

Legacy Member
genoteerd.

Ik ben nog even reviews van de E75 aan het lezen. Ik denk dat ik de E52 aan mij voorbij laat gaan.

@Jelliuz: is de E75 met qwerty?

Splackavellie85

Legacy Member
Dat hangt een beetje van de animo af. Als er veel interesse is, laat ik hem een paar dagen open staan. Als het niet echt storm loopt, kan ik wel sneller afsluiten.

Ik kijk het even tot morgenochtend/middag aan, dan geef ik een afsluittijd aan, ok?

jelliuz

Legacy Member
Splackavellie85 zei:
Dat hangt een beetje van de animo af. Als er veel interesse is, laat ik hem een paar dagen open staan. Als het niet echt storm loopt, kan ik wel sneller afsluiten.

Ik kijk het even tot morgenochtend/middag aan, dan geef ik een afsluittijd aan, ok?

Ruil met mn E75 kan enkel doorgaan als 'm nu gebeurd :) Sorry dat ik er zo achter zit, maar ik heb nu nog tijd tot 17u, maar vanaf dan ben ik de hele week niet meer beschikbaar. Dus m'n bodje van dernet zoals hierboven beschreven, en kan er dan meteen omkomen. Grtjs

Splackavellie85

Legacy Member
jelliuz zei:
Ruil met mn E75 kan enkel doorgaan als 'm nu gebeurd :) Sorry dat ik er zo achter zit, maar ik heb nu nog tijd tot 17u, maar vanaf dan ben ik de hele week niet meer beschikbaar. Dus m'n bodje van dernet zoals hierboven beschreven, en kan er dan meteen omkomen. Grtjs
Helaas, ik vind het echt vervelend om met azerty te moeten werken (moet dit op de uni ook doen) dus ik ga hem aan mij voorbij laten gaan..

Bedankt voor de interesse in ieder geval :)

jelliuz

Legacy Member
Splackavellie85 zei:
Helaas, ik vind het echt vervelend om met azerty te moeten werken (moet dit op de uni ook doen) dus ik ga hem aan mij voorbij laten gaan..

Bedankt voor de interesse in ieder geval :)

Uiteindelijk went het wel hoor, is niet zoals met een 'echt' toetsenbord dat je met je 10 vingers typt, maar met je duimen. Mijn vorige gsm's waren praktisch altijd modellen met QWERTY (toch 3) en uiteindelijk went dat allemaal. Het blijft natuurlijk jou keuze , maar als je nog van gedacht moest veranderen, ik hou het hier nog in de gaten :)

Splackavellie85

Legacy Member
jelliuz zei:
Uiteindelijk went het wel hoor, is niet zoals met een 'echt' toetsenbord dat je met je 10 vingers typt, maar met je duimen. Mijn vorige gsm's waren praktisch altijd modellen met QWERTY (toch 3) en uiteindelijk went dat allemaal. Het blijft natuurlijk jou keuze , maar als je nog van gedacht moest veranderen, ik hou het hier nog in de gaten :)

Dat kan, maar ik ga het toestel als tweede toestel gebruiken naast mijn iPhone, die wel gewoon op qwerty staat, dus als ik steeds switch, went het niet zo snel.

jelliuz

Legacy Member
Splackavellie85 zei:
Dat kan, maar ik ga het toestel als tweede toestel gebruiken naast mijn iPhone, die wel gewoon op qwerty staat, dus als ik steeds switch, went het niet zo snel.

Oké, das waar :) Succes nog met de verkoop!

Splackavellie85

Legacy Member
Bod van 185 geplaats op het forum dat ik eerder vermeld heb (zie de link even hierboven)

Ik laat hem nog een dag open staan. Bij last minute biedingen wordt de tijd verlengd tot het moment waarop de andere geïnteresseerde zijn bod heeft verhoogd of heeft aangegeven zijn bod niet te willen verhogen.

@ alexaaaander: heb je nog interesse?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan