Archief - [tk]SE w950i

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Prime-Omega

Legacy Member
Ok bedankt voor de uitleg, ik ben momenteel nog een andere GSM aan het volgen ( maar ik denk dat dat niks gaat worden ), ik post mijn antwoord vanavond/morgen nog wel :).

vanic zei:
voor de post speelt de grote van de doos geen rol... wel het gewicht...
dus als je verstuurt met de post... kun je de originele doos gewoon ... in een doos steken die je vindt in het grootwarenhuis ( of een ander kartonnen doos)

je moet geen doos of postpac van de post gebruiken...

Als je zo'n doos gebruikt zou ik er toch een keer of 20 rondgaan met grote tape. De post staat er namelijk niet erg bekend voor om altijd alles af te leveren. Ben zo al 2 pakketjes kwijtgeraakt/gestolen... :p

Lon$daLe

Legacy Member
ty for the info , maar kga het toch laten op afhalen aan een station door koper ( sorry spectre ) , kheb enkel zaterdag tijd voor de post en bijgevolg zou post afhandeling te lang aanslepen

vanic

Legacy Member
Prime-Omega zei:
Als je zo'n doos gebruikt zou ik er toch een keer of 20 rondgaan met grote tape. De post staat er namelijk niet erg bekend voor om altijd alles af te leveren. Ben zo al 2 pakketjes kwijtgeraakt/gestolen... :p

ja uiteraard moet je het goed "verzegelen"... maar dit hangt niet af van de gebruikte doos he... zelfs al je een doos van de post gebruikt ... doe je dit beter...

bij mij is er ooit een pakje kwijtgeraakt... de postbode had het afgegeven aan de buren (flat) van de ontvanger... zij beweerden dat ze de graka ( waarvan ze niet konden weten wat er in mijn postpac zat daar ze goed" ingetapt" was)
niet hadden ontvangen ...

sven99

Legacy Member
Ik wil de meeneemprijs van 120 euro wel bieden als je in het station van Mechelen raakt. Laat maar iets weten, grtz.

Lon$daLe

Legacy Member
ik zal aan je denken indien prime ne andere koopt , echter hou ik het liever op leuven als max afstand , ook omwille van de treinkosten die ik al op mij neem

maar ik zal eraan denken , afsluiting is zowiezo zondag 21u

sven99

Legacy Member
Lon$daLe zei:
ik zal aan je denken indien prime ne andere koopt , echter hou ik het liever op leuven als max afstand , ook omwille van de treinkosten die ik al op mij neem

maar ik zal eraan denken , afsluiting is zowiezo zondag 21u

Als Leuven je maximum afstand is vervalt mijn bod helaas. Grtz.

Prime-Omega

Legacy Member
Indien hij in nieuwstaat is (dus geen enkele kras) en alles er nog bij zit van bij de originele aankoop, en van wat ik al gelezen heb is dat ook wel zo denk ik. Dan mag je hem maandagmiddag komen afleveren voor €120. :)

Lon$daLe

Legacy Member
mooi dan hebben we een deal , PM me je msn en dan voeg ik je morgenmiddag toe , ik ga nu pitten :)

Lon$daLe

Legacy Member
prime omega toegevoegd op msn , ben er vandaag en morgen voor het grootste deel wel op

Hunterken

Legacy Member
indien niet verkocht aan prime
ik bied 110, ik kan maandag aan station te leuven afhalen

XYRIS

Legacy Member
Lon$daLe zei:
dingen zoals south park gaan ook heel chill , je convert gwn een episode naar .3gp met een progje van het internet , 240x320 reso van het scherm kijkt ook goed als je hem in het horizontaal houd ( kheb toch een paar seizoenen SP versleten op lange treinritten :p )

Welk programma?

Ik had onervaren avi's op gezet maar die spelen niet af en als ik
naar MP4 convert bolde da ook niet goed, maar ik moet dus al mijn
AVIS enz naar 3gp converte? (of andere formaten naar 3gp)

Heb ook onlangs DIVX installed maar avi wou nog niet werken.

Kwertie

Legacy Member
XYRIS zei:
Welk programma?

Ik had onervaren avi's op gezet maar die spelen niet af en als ik
naar MP4 convert bolde da ook niet goed, maar ik moet dus al mijn
AVIS enz naar 3gp converte? (of andere formaten naar 3gp)

Heb ook onlangs DIVX installed maar avi wou nog niet werken.

Gelieve in't vervolg dit te vragen via PM, dit kan in deze thread als off-topic aanzien worden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan