Lon$daLe
Legacy Member
hierbij zet ik terug mn w950i te koop , vorige maand al eens te koop gestaan maar toen was de gsm die ik wou uitgesteld en ik kon moeilijk gsmloos zitten
reden verkoop : aankoop simpel bel/sms model + volgende maand een graka nodig voor pc
komt met doos en factuur ( factuur is niet van mij maar gsm is dan ook door mij overkocht van piotke op dit forum , factuur is van phonehouse leuven en is van juli dit jaar )
verder heb ik nog alles erbij zoals beschermzakje , oortjes en tussenstuk , stylus en pc suite cd
ikzelf ben van limburg en heb atm door een opleiding geen tijd om op de post te raken , ik kan wel komen leveren aan een station uit volgende lijst :
Diest , Hasselt ,Genk , Sint-Truiden , en als de verkoop goed loopt wil ik eventueel nog wel Leuven station erbij zetten
alles in nieuwstaat en de oortjes zijn amper gebruikt aangezien ik niet veel mp3 heb geluisterd
beginprijs 100 € , meeneemprijs 120 €
prijzen werken niet met excl of incl aangezien ik dus enkel lever op bovenstaande stationplekken , ik zou het liefst voor eind volgende week een deal hebben dus de koper mag zeker zijn van snelle afhandeling en niet dat de thread bv 6 dagen blijft lopen , uiteraard biedingen van abnormaal dom niveau worden genegeerd
reden verkoop : aankoop simpel bel/sms model + volgende maand een graka nodig voor pc
komt met doos en factuur ( factuur is niet van mij maar gsm is dan ook door mij overkocht van piotke op dit forum , factuur is van phonehouse leuven en is van juli dit jaar )
verder heb ik nog alles erbij zoals beschermzakje , oortjes en tussenstuk , stylus en pc suite cd
ikzelf ben van limburg en heb atm door een opleiding geen tijd om op de post te raken , ik kan wel komen leveren aan een station uit volgende lijst :
Diest , Hasselt ,Genk , Sint-Truiden , en als de verkoop goed loopt wil ik eventueel nog wel Leuven station erbij zetten
alles in nieuwstaat en de oortjes zijn amper gebruikt aangezien ik niet veel mp3 heb geluisterd
beginprijs 100 € , meeneemprijs 120 €
prijzen werken niet met excl of incl aangezien ik dus enkel lever op bovenstaande stationplekken , ik zou het liefst voor eind volgende week een deal hebben dus de koper mag zeker zijn van snelle afhandeling en niet dat de thread bv 6 dagen blijft lopen , uiteraard biedingen van abnormaal dom niveau worden genegeerd

