enjuu
Legacy Member
Ik verkoop mijn kapotte nokia 6131.
Alles werkt nog maar hij heeft alleen geen ontvangst meer.
Je kan er nog alles mee doen behalve smsen, bellen, wappen, ...
Voor de rest werkt alles nog.
Ik weet niet of er hier nog interesse voor is maar misschien willen mensen hem nog kopen voor de onderdelen ofzo.
Een richtprijs weet ik ook niet maar veel hoeft het natuurlijk niet te zijn
Greetzz
Alles werkt nog maar hij heeft alleen geen ontvangst meer.
Je kan er nog alles mee doen behalve smsen, bellen, wappen, ...
Voor de rest werkt alles nog.
Ik weet niet of er hier nog interesse voor is maar misschien willen mensen hem nog kopen voor de onderdelen ofzo.
Een richtprijs weet ik ook niet maar veel hoeft het natuurlijk niet te zijn

Greetzz
