Archief - [TK]Kapotte Nokia 6131

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

enjuu

Legacy Member
Ik verkoop mijn kapotte nokia 6131.
Alles werkt nog maar hij heeft alleen geen ontvangst meer.
Je kan er nog alles mee doen behalve smsen, bellen, wappen, ...
Voor de rest werkt alles nog.
Ik weet niet of er hier nog interesse voor is maar misschien willen mensen hem nog kopen voor de onderdelen ofzo.
Een richtprijs weet ik ook niet maar veel hoeft het natuurlijk niet te zijn:)
Greetzz

Mr.S

Legacy Member
10 incl ?

lader nog bij?

nog een aankoopbewijsje ofzo?

foto's ? krassen, andere beschadigingen ?

grts

enjuu

Legacy Member
lader er nog bij, aankoopsbewijs heb je niks aan.
Hij is al naar nokia gestuurd maar ze repareren hem niet.
Zogezegd waterschade maar hij is helemaal niet in het water geweest
Misschien kunnen sommige handige mensen hem hier nog repareren??
De gebruikelijke krasjes zijn dr wel ja kheb hem ook een jaar gebruikt he.
Wat eigenlijk niet veel is voor een gsm van 270 euro!!
Ik voel me eigenlijk hard in het zak gezet door nokia en heb het ook laten merken:D
@ Mr.S bodje genoteerd maar ik laat thread nog wat open want er zullen nog wel mensen interesse hebben.

enjuu

Legacy Member
Camera werkt nog perfect, der is dus ook een opening voor micro SD
Ik wil er voor wat extra geld mijn memory stickje van 256 mb bijdoen

enjuu

Legacy Member
damn, die vind ik voorlopig niet.
Straks mijn ma eens aan het zoeken zette:D

enjuu

Legacy Member
oortjes heb ik niet meer, waren toch enorm crappy
De speakers gaan wel enorm luid
Momenteel is het hoogste bod van Nicky

dehatim

Legacy Member
enjuu zei:
lader er nog bij, aankoopsbewijs heb je niks aan.
Hij is al naar nokia gestuurd maar ze repareren hem niet.
Zogezegd waterschade maar hij is helemaal niet in het water geweest
Misschien kunnen sommige handige mensen hem hier nog repareren??
De gebruikelijke krasjes zijn dr wel ja kheb hem ook een jaar gebruikt he.
Wat eigenlijk niet veel is voor een gsm van 270 euro!!
Ik voel me eigenlijk hard in het zak gezet door nokia en heb het ook laten merken:D
@ Mr.S bodje genoteerd maar ik laat thread nog wat open want er zullen nog wel mensen interesse hebben.

Offtopic: ik ben ook in de zak gezet door nokia, ook zogezegt waterschade, ookal heeft hij geen water geraakt... ze zijn vn mij nog niet af hoor... Ik ben al aan het klagen bij nokia benelux

PsykoDude

Legacy Member
dehatim zei:
Offtopic: ik ben ook in de zak gezet door nokia, ook zogezegt waterschade, ookal heeft hij geen water geraakt... ze zijn vn mij nog niet af hoor... Ik ben al aan het klagen bij nokia benelux

offtopic:

Een bekke zweten terwijl ge belt is al genoeg, is ni enkel bij nokia dat da gebeurt hoor, bij samsung en SE enzo is da net hetzelfde, condens is al genoeg om als reactie waterschade te krijgen. Ge moet maar is een herstelrapport van uwe gsm opvragen, van elke vaststelling voor het niet herstellen van ne gsm worden er foto's gemaakt van de beschadigde componenten door waterschade.

Good luck bij Nokia Benelux dus

ontopic:

Enig idee waar de waterschade zich voordoet ? Geeft een duidelijker beeld van wat er nog aan te herstellen valt.

enjuu

Legacy Member
Nee geen idee, er is geen waterschade.
Ik zie niets fout aan die gsm en heb ook geen foto's van nokia meegekregen van de zogezegde waterschade.
Ik zou niet weten wat er aan te herstellen valt:)

Mr.S

Legacy Member
enjuu zei:
Nee geen idee, er is geen waterschade.
Ik zie niets fout aan die gsm en heb ook geen foto's van nokia meegekregen van de zogezegde waterschade.
Ik zou niet weten wat er aan te herstellen valt:)
Meestal zie je niks van buitenaf bij waterschade ..., soms kan je wel sporen van oxidatie zien onder de sim kaart, maar daarvoor moet hij denk ik wel al in het water gelegen hebben.
Het herstelrapport kan je terugvinden bij de hersteller zelf, welke hersteller dat is hangt af van waar je de gsm gekocht hebt, maar je kan dat zeker krijgen dat rapport, ze zullen wel eens groen lachen ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan