spray-bunny
Legacy Member
Hoi,
Ik overweeg mijn iPOD te ruilen of te verkopen. Het gaat om de 5.5e Generatie van 30 gigabyte. 't Is de zwarte versie.
Reden van verkoop: het ding is te groot, waardoor ik hem nooit kan meenemen zonder een rugzak. Daarbij heb ik voortdurend schrik dat 'm wordt gestolen. De batterijduur vind ik ook teleurstellend.
Verkopen of ruilen (eventueel met opleg) , 't is me gelijk. Ik ben op zoek naar een kleinere mp3speler van enkele gigabytes. Doe maar een voorstel. Een degelijke koptelefoon/oortjes is een pluspunt.
De iPOD is van 21/11/2006. (gekocht in photohall Kortrijk). Een kopie van het kasticket zit erbij, het origineel heb'k niet...
Bijgeleverd zit een iSKIN evo3 waardoor de iPOD in perfecte staat is.
De oude oortjes zijn versleten, er zitten (goedkope) philips-oortjes bij.
Beginprijs is €180 excl, aangezien die iskin me ook €30 heeft gekost. En de garantie loopt nog tot november. Er zijn er hier al een pak duurder buitengegaan.
mvg
Ik overweeg mijn iPOD te ruilen of te verkopen. Het gaat om de 5.5e Generatie van 30 gigabyte. 't Is de zwarte versie.
Reden van verkoop: het ding is te groot, waardoor ik hem nooit kan meenemen zonder een rugzak. Daarbij heb ik voortdurend schrik dat 'm wordt gestolen. De batterijduur vind ik ook teleurstellend.
Verkopen of ruilen (eventueel met opleg) , 't is me gelijk. Ik ben op zoek naar een kleinere mp3speler van enkele gigabytes. Doe maar een voorstel. Een degelijke koptelefoon/oortjes is een pluspunt.
De iPOD is van 21/11/2006. (gekocht in photohall Kortrijk). Een kopie van het kasticket zit erbij, het origineel heb'k niet...
Bijgeleverd zit een iSKIN evo3 waardoor de iPOD in perfecte staat is.
De oude oortjes zijn versleten, er zitten (goedkope) philips-oortjes bij.
Beginprijs is €180 excl, aangezien die iskin me ook €30 heeft gekost. En de garantie loopt nog tot november. Er zijn er hier al een pak duurder buitengegaan.
mvg


Ik hoor het wel moest je toch nog interesse hebben.