enjuu
Legacy Member
Ik verkoop mijn mp3-speler omdat ik een iPod wil aanschaffen.
Deze ziet er nog heel goed uit en heeft nog meer als 300 euro gekost toen ik hem gekocht heb.
De doos waar dit ding in zat heb ik niet meer, maar ik heb wel nog de installatie-Cd en de boekskes met uitleg.
Hier vind je wat nog wat meer info over deze mp3
http://dixons.nl/De_online_winkel/P..._xps_XET+2+GB+MP3-speler.7078278/default.aspx
Mijn minimumprijs is 70 euro
Greetzz
Deze ziet er nog heel goed uit en heeft nog meer als 300 euro gekost toen ik hem gekocht heb.
De doos waar dit ding in zat heb ik niet meer, maar ik heb wel nog de installatie-Cd en de boekskes met uitleg.
Hier vind je wat nog wat meer info over deze mp3
http://dixons.nl/De_online_winkel/P..._xps_XET+2+GB+MP3-speler.7078278/default.aspx
Mijn minimumprijs is 70 euro
Greetzz

