boutje1
Legacy Member
Bij deze verkoop ik mijn Tomtom ONE versie1 na trouwe dienst.
Het gaat om de TomTom ONE V1 met SD kaart van de benelux.
Mijn vriendin heeft wel het kabeltje voor aanluiting via usb misplaatst
, maar via je kaartreader in je pc lukt upgrade en aanpassing look gps ook.
Verder zit er een klein contactfoutje in de voedingskabel, maar indien nodig kan je deze vervangen. (of ik
)
Toestel is 3 jaar oud.
Minprijs : €30
Boekjes en cd rom , net zoals houder vooruit aanwezig + gratis tweede houder multi gps tomtom:applause:.
Laat dit openstaan tot zondag 20u00 en hoogste bod is winnend bod op dat moment met in achtname van min prijs.
FOTO'S:
http://img33.imageshack.us/img33/2660/tomtom2z.jpg
http://img44.imageshack.us/img44/3375/tomtom1.jpg
http://img253.imageshack.us/img253/3489/tomtom5.jpg
MVG
Het gaat om de TomTom ONE V1 met SD kaart van de benelux.
Mijn vriendin heeft wel het kabeltje voor aanluiting via usb misplaatst
, maar via je kaartreader in je pc lukt upgrade en aanpassing look gps ook.Verder zit er een klein contactfoutje in de voedingskabel, maar indien nodig kan je deze vervangen. (of ik
)Toestel is 3 jaar oud.
Minprijs : €30
Boekjes en cd rom , net zoals houder vooruit aanwezig + gratis tweede houder multi gps tomtom:applause:.
Laat dit openstaan tot zondag 20u00 en hoogste bod is winnend bod op dat moment met in achtname van min prijs.
FOTO'S:
http://img33.imageshack.us/img33/2660/tomtom2z.jpg
http://img44.imageshack.us/img44/3375/tomtom1.jpg
http://img253.imageshack.us/img253/3489/tomtom5.jpg
MVG
