Archief - {TK}: TOMTOM GPS v1 BENELUX

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

boutje1

Legacy Member
Bij deze verkoop ik mijn Tomtom ONE versie1 na trouwe dienst.
Het gaat om de TomTom ONE V1 met SD kaart van de benelux.
Mijn vriendin heeft wel het kabeltje voor aanluiting via usb misplaatst:$, maar via je kaartreader in je pc lukt upgrade en aanpassing look gps ook.
Verder zit er een klein contactfoutje in de voedingskabel, maar indien nodig kan je deze vervangen. (of ik:p)
Toestel is 3 jaar oud.

Minprijs : €30
Boekjes en cd rom , net zoals houder vooruit aanwezig + gratis tweede houder multi gps tomtom:applause:.

Laat dit openstaan tot zondag 20u00 en hoogste bod is winnend bod op dat moment met in achtname van min prijs.



FOTO'S:

http://img33.imageshack.us/img33/2660/tomtom2z.jpg
http://img44.imageshack.us/img44/3375/tomtom1.jpg
http://img253.imageshack.us/img253/3489/tomtom5.jpg

MVG

boutje1

Legacy Member
1/2/3 up

Gps werk perfect ter info wegens weinig interesse:)

MajorK

Legacy Member
Hey,

Dus USB connectie is een beetje naar de vaantjes? Maar geeft geen andere problemen (kortsluiting en dergelijke) die de werking kunnen beinvloeden?

Bodje van 35 euro met verzending inbegrepen.
Laat maar iets weten.

Groeten,

MajorK

boutje1

Legacy Member
MajorK zei:
Hey,

Dus USB connectie is een beetje naar de vaantjes? Maar geeft geen andere problemen (kortsluiting en dergelijke) die de werking kunnen beinvloeden?

Bodje van 35 euro met verzending inbegrepen.
Laat maar iets weten.

Groeten,

MajorK



Je begrijpt het verkeerd, geen usb connectie naar de vaantjes gewoon het usb kabeltje kwijtgespeeld. oftewel schaf je een nieuw aan dat je in elke shop die tomtom verkoopt of zelfs ebay kan vinden, ofwel installeer je de software op je pc en steek je het kaartje in je pc sleuf en herkent tomtom software zo je kaartje.
Hetgeen waar een slecht contactje inzit (in de kabel en niet in de connectie) is de voedingskabel voor in de auto, ik zorg gewoon dat de kabel zo ligt dat het groene lampje brand, maar als je echt 100% stroom wil dan is een nieuw kabeltje beter. Hetgeen ik nu heb is enkel versleten door rond de gps te draaien.
Hopend hiermee duidelijk te zijn is je bod genoteerd.
Laat dit nog open tot zondag.

MVG
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan