Archief - Tk- Sony Ericsson K800i

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

exo

Legacy Member
Hellow,

ik verkoop deze gsm omdat ik niet echt kan wennen aan SE. Ik kom van Samsung daarmee. Ik heb al een ander toestel op het oog om te kopen dus ik wil enkel verkopen voor cash dus GEEN RUIL!

Toestel is in perfecte staat en is hooguit een maand oud, toestel is eveneens volledig krasvrij.

Enkel deftige boden.

Toestel aangekocht voor 220€.

Prime-Omega

Legacy Member
€110, ook liefst snelle afhandeling. Zit alles er nog bij zoals de oortjes, het doosje, de oplader, de garantiepapieren?

exo

Legacy Member
100€ is echt te weinig, alle toebehoren zitten er nog bij.

mythe

Legacy Member
@exo: Tip: plaats minimumprijzen. Of ge gaat nog enkele lage boden krijgen. Vind 100 euro nu oo kwel weinig voor zo'n subliem toestel en t'is nog maar een maandje oud.

Dus plaats een minimum van 130 euro ofzo ;). En meeneemprijs 160 eurotjes ofzo.

exo

Legacy Member
Ok bedankt voor de tip mythe. Ik ga momenteel meeneem dan op 170€ zetten. Daar het toestel zo goed als nieuw is en er ook nog een 1gb geheugenkaartje bijzit, dit was ik vergeten te vermelden.

Prime-Omega

Legacy Member
€125 inc, klinkt dat je al wat beter? Heb je toevallig foto's? :)

BloodSeaker

Legacy Member
Ik heb hier zelf ook zo een k800i liggen (op overschot ook, ma staat nog niet te koop). Ik moet zeggen dat het een sublieme gsm is/was. De batterijduur van dat toestel is fenomenaal, minstens 7 dagen ging die mee als ik geregeld belde.
Toch denk ik dat 170€ wat hoog gegrepen is, tenzij er een extra geheugenkaartje bijzit of zo (nieuwprijs phonehouse is 199 dacht ik)

nOOb 001

Legacy Member
jep is zo

hier een bdoje van 125 exclu
denk dat de prijs nog wel wat gaat stijgen
welke kleur? eigen foto's?
staat er al iets van krassen ofzo op?

exo

Legacy Member
Geen krassen en ik trek alle foto's met die gsm (3.2 MP) dus eigen foto's gaat nogal moeilijk vrees ik.

En zoals eerder vermeld er zit een geheugenkaartje van 1 GB bij.

Prime-Omega

Legacy Member
€135 inc maar ik zou hem wel vrij snel moeten hebben, tegen volgende week liefst van al nog...

Prime-Omega

Legacy Member
Sorry bod vervalt, heb hem ergens anders kunnen vastkrijgen.

BloodSeaker

Legacy Member
mythe zei:
Werkt deze eigenlijk beter als MP3 dan zijn voorganger (K750i)?

De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen (heb beide gehad) dat ik vind dat de muziek in 750 beter klinkt, zowel uit de speakers als via de oortjes, ik vind dat de bassen daar beter doorkomen. Maar desondanks is ook de geluidskwaliteit in deze gsm zeer goed hoor.

mythe

Legacy Member
BloodSeaker zei:
De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen (heb beide gehad) dat ik vind dat de muziek in 750 beter klinkt, zowel uit de speakers als via de oortjes, ik vind dat de bassen daar beter doorkomen. Maar desondanks is ook de geluidskwaliteit in deze gsm zeer goed hoor.
Thx voor advies. Maar dan blijf ik nog even bij mij huidige gsm :). Was vooral omdat ik gsm zoek met beide mogelijkheden. Maar aangezien ik mijn gsm er amper voor bezig omdat ik het niet zo'n goede navigatie vind, was ik wat op zoek.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan