exo
Legacy Member
Hellow,
ik verkoop deze gsm omdat ik niet echt kan wennen aan SE. Ik kom van Samsung daarmee. Ik heb al een ander toestel op het oog om te kopen dus ik wil enkel verkopen voor cash dus GEEN RUIL!
Toestel is in perfecte staat en is hooguit een maand oud, toestel is eveneens volledig krasvrij.
Enkel deftige boden.
Toestel aangekocht voor 220€.
ik verkoop deze gsm omdat ik niet echt kan wennen aan SE. Ik kom van Samsung daarmee. Ik heb al een ander toestel op het oog om te kopen dus ik wil enkel verkopen voor cash dus GEEN RUIL!
Toestel is in perfecte staat en is hooguit een maand oud, toestel is eveneens volledig krasvrij.
Enkel deftige boden.
Toestel aangekocht voor 220€.
. En meeneemprijs 160 eurotjes ofzo.