Prime-Omega
Legacy Member
Ik zou eventueel nog hoger bieden maar ik twijfel toch enorm vanwege wat ik net lees over een hiss erorr. Er zou blijkbaar een grote fout in de W810I zitten waardoor hij de hele tijd hisst als je muziek afspeelt ( http://developer.sonyericsson.com/thread.jspa?threadID=33479&start=0&tstart=0 ).
Hoe zit het daarmee, heb jij daar last van?
Hoe zit het daarmee, heb jij daar last van?
De geluidskwaliteit is dik in orde, dat garandeer ik je. Indien je komt afhalen kan je ook zelf eens horen hoe het klinkt 
