Bokskangoeroe
Legacy Member
Ik doe mijn Sony Ericsson W810i van de hand, het toestel werkt voortreffelijk en voldeed perfect aan mijn hoge eisen, maar heb inmiddels weer eens nood aan wat anders. Het toestel komt met een camera van 2 megapixel, een ingebouwde flits en een hele resem aan functies. Deze walkmanphone werd aangekocht op 24 – 10 - 2006, is dus 10 maanden oud en nog steeds onder garantie.
Wat bij je bij het toestel krijgt:
- Memory stick van 1GB
- SE oplader
- Extra oplader in geval van verlies
- Bijgeleverde high quality oortjes zoals die afgebeeld op de site
- Extra paar oortjes in geval van verlies
Gelieve geen belachelijke boden te plaatsen of onnodige commentaar te leveren. Meeneemprijs is 200€, bieden kan vanaf 150€
Grts, Saf!
Wat bij je bij het toestel krijgt:
- Memory stick van 1GB
- SE oplader
- Extra oplader in geval van verlies
- Bijgeleverde high quality oortjes zoals die afgebeeld op de site
- Extra paar oortjes in geval van verlies
Gelieve geen belachelijke boden te plaatsen of onnodige commentaar te leveren. Meeneemprijs is 200€, bieden kan vanaf 150€
Grts, Saf!
Je bod is aanvaard, indien er niemand hoger biedt voor 3 oktober dan is deze voor jou
.