Archief - [TK] Samsung i600 + 1gb MicroSD

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JaVae

Legacy Member
aangezien spookske grote interesse toonde als eerste ga ik hem nog de kans geven te bieden, laten we zeggen morgenavond afsluiten.

JaVae

Legacy Member
1 dagske te lang? kunt nie verwachten da'k dezelfde dag ga afsluiten he :)

tenzij ge de meeneemprijs biedt natuurlijk dan kan m morgen nog op de post wat mij betreft.

spookske

Legacy Member
Hoelang gaat batterij nog mee en hoelang gaat ze standaard mee.
Heb ondertussen ook gelezen dat er een 2de bijzit maar het houd me een beetje tegen constant van batterij te zitten veranderen, het is er misschien voor gemaakt maar uit ondervinding vind ik toch dat een batterij nogal gevoelig is ivm speling etc...

Ps: kan je de foto's even nakijken want als ik op die links klik krijg ik enorm kleine foto's die ik niet groter krijg en had de gsm toch liever een beetje meer in detail gezien.

Alvast bedankt

JaVae

Legacy Member
oei, nog nie gezien. is blijkbaar iets misgegaan met posten:
http://img218.imageshack.us/img218/568/backsv8.jpg
http://img218.imageshack.us/img218/703/sideqz3.jpg
http://img102.imageshack.us/img102/8066/topnl7.jpg

zo ist beter.

batterij gaat 4-5 dagen mee zonder probleem. heb 2 jaar in de gsm-wereld gewerkt dus weet ook wel hoe een batterij te soigneren ;-)
let wel, ik heb de 3G ontvangst uitgeschakeld aangezien ge daar in belgie op dit moment nog nix aan hebt... tenzij ge in brussel of a'pen woont. dit zou ook wel iets doen op de batterij.

toestel laadt ook op als je'm aan pc hangt voor sync enz.

batterij wisselen zorgt totaal niet voor extra speling bij dit toestel btw.

spookske

Legacy Member
Bedankt,

Toestel ziet er echt goed uit en lees er overal positief over, echter twijfel ik nog tussen een paar toestellen. Ik heb de laatste tijd nogal miskopen gedaan op gsm en navigatie gebied en moet dus deze keer enorm zeker zijn van mijn aankoop.

Ik zou allezins zeggen, als je een aanvaardbaar bod krijgt van iemand moet je niet op me wachten.

Wanneer mijn beslissing is gevallen tussen de verschillende toestellen en ik koos voor deze, zal ik zeker dit toestel nemen. Maar nog niets is zeker

Alvast bedankt voor alle moeite en info!

JaVae

Legacy Member
no prob. tot nu toe ben jij de enige die (serieuze) interesse heeft getoond, dus... Angelus had m blijkbaar snel nodig dus denk dat ik van hem geen bod meer hoef te verwachten. Ik heb nog wel wat tijd.

tussen welke toestellen twijfel je, als ik dat mag weten? Misschien kan ik wat tips geven ofzo :-)

spookske

Legacy Member
samsung i600, htc s620, htc touch of een nokia van de n reeks maar daar heeft maar 1 toestel wifi van dacht'k.

En ik moet dan nadien hier nog 2gsm's verkocht krijgen ook... dat zal iets anders worden vermoed ik.

JaVae

Legacy Member
de N reeks zou ik afraden persoonlijk, vind die heel onhandig in gebruik (kleine knopkes enz)

de htc touch is "cool" maar niet echt functioneel, vooral als ge sms't of email gaat ge merken dat da on screen keyboard niet zo goed is

de S620 heb ik nog niet mee gewerkt, ziet er zowa de HTC versie van mijne i600 uit precies.

ik zou dan ook twijfelen tussen die 2, de i600 of de s620.


voorlopig verkoop ik liever alles samen, anders moet de koper zich nog zo'n kaartje aanschaffen achteraf.

Fullie

Legacy Member
Kun je ermee op MSN?
Is er Gps functie en werkt deze wel?
Hoe verkrijg je die garantie?

Mss wel interesse :)

JaVae

Legacy Member
windows live messenger staat standaard op het toestel en werkt perfect met wifi of edge/gprs
toestel heeft geen ingebouwde gps antenne maar werkt samen met bluetooth gps muizen. op sms.be verkopen ze'm in pakket met route66 en n gps muis. heb al op meerdere fora mensen gezien die hem zo gebruiken, zelf wel nooit gedaan.
er zit een factuur bij van smartphoneshop.be, die hebben een winkel in a'pen dus als je van in de buurt bent kan je daar zelf naartoe gaan, anders via post of samsung zelf.

spookske

Legacy Member
Ik heb de laatste tijd waarschijnlijk zo hard doorgedramd over mijn pda dat mijn vriendin het beu was en me deze avond eentje cadeau deed. Ik ben dus de trotse bezitten van een samsung i600 en kan helaas uw toestel dus niet meer overnemen.

Nog veel succes met verkoop en kan ik nu ongeduldig wachten tot hij opgeladen is :).

Shyftox

Legacy Member
ev. ruilen tegen een samsung d800 white business met logitech bluetooth oortje? grtz (ik mis men i320, dus deze zou nog beter moeten zijn^^)

JaVae

Legacy Member
zoals reeds gezegd heb ik al n ander toestel, geen ruil dus, alleen verkoop.

veel plezier dermee spookske, al had ge even goed de mijne knn kopen dan he :p

JaVae

Legacy Member
nooit gedacht dat het zo moeilijk zou zijn hem kwijt te raken :s

Meeneemprijs: 280euro
Minimumprijs: 260euro
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan