Archief - [TK] Samsung i600 + 1gb MicroSD

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JaVae

Legacy Member
Ik verkoop mijn i600 smartphone. is in perfecte staat en alles zit er nog bij:

- toestel
- datakabel
- headset
- software
- handleiding
- toestel is geupgrade naar Windows Mobile 6 via samsung website (toen ik m kocht was die nog niet uit)
- nog 18 maanden garantie

Samsung site: http://be.samsungmobile.com/nld/wcms/products/phones/phonedata/features/B2-SGH-I600.jsp

is 6 maanden oud, factuur van smartphoneshop.be zit er ook bij. heb m gekocht voor 449, kost nu 419 daar.

je krijgt er van mij ook een 1gb MicroSD (15euro waard ofzoiets zeker) bij.

is zowat de meest complete telefoon die ik ooit heb gehad, maar er zit zoveel op dat ik niet meer gebruik. heb hem indertijd gekocht voor mee te nemen op doortocht in de USA, om te mailen en msn te gebruiken enz.


MINIMUMPRIJS: 290euro
RICHTPRIJS: 300euro
MEENEEM: 320euro

alle prijzen zijn exclusief, ik prefereer sowieso afhaling als het om zo'n dure zaken gaat. voor de meeneemprijs wil ik m eventueel nog brengen regio limburg.

hellraiser

Legacy Member
Interesse om te ruilen met een HTC touch met wat opleg van jou?
één maand oud en met alles op en aan.
In perfecte staat.

JaVae

Legacy Member
nog eens omhoog dan maar.

vergeten te vermelden in de eerste post: er zit standaard ook n 2e batterij bij, met speciale oplader om m op te laden zonder toestel.

spookske

Legacy Member
Sterke interesse van mijn kant, is het mogelijk om tomtom of route66 of dergelijke te installeren, is hij nederlandstalig, goede staat, foto's? etc....

JaVae

Legacy Member
tomtom gaat (maar moeilijk), route66 wordt door smartphoneshop als pakket erbij aangeboden dus da moet zeker gaan.

kan u m'n bookmarks ook doorsturen eventueel, forums met allerlei info en tips voor deze telefoon.

is in perfecte staat, uiteraard nederlandstalig.

zal dadelijk een paar zelfgemaakte foto's maken.



spookske

Legacy Member
Ik ga deze avond beetje opzoekwerk verichten in de gps functionaliteit want mijn gps in de wagen heeft het net begeven en heb geen zin om terug 2000€ neer te tellen voor een ingebouwde gps die toch maar 2jaar mee gaat. Ik hou je zeker op de hoogte.

Is verzenden (op mijn risico) een optie want houthalen is me toch net iets te ver om erom te komen :).

spookske

Legacy Member
Klopt het dat het toestel maar een processor van 200Mhz heeft?
Dit vind ik namelijk redelijk weinig en lees hier en daar ook beetje "negatieve" commentaar dat het toestel soms traag durft te reageren. Ook voor route66 of tomtom is 200Mhz nogal naar de trage kant...

JaVae

Legacy Member
weet ik eigenlijk niet, er staat me iets voor van 214Mhz, en je zou die kunnen overclocken naar 250 geloof ik. nooit gedaan, dus heb er niet op gelet eigenlijk. met de software die erop staat, en ik heb er mobile office enz bij op gezet heb ik weinig problemen gehad. route66 heb ik niet getest, dus kan ik niet zeggen. lijkt me straf dat hij niet zou werken als die in pakket verkocht wordt.

hij is alleszins sneller dan de htc touch, want die heeft mn broertje.

vinteg

Legacy Member
spookske zei:
Klopt het dat het toestel maar een processor van 200Mhz heeft?
Dit vind ik namelijk redelijk weinig en lees hier en daar ook beetje "negatieve" commentaar dat het toestel soms traag durft te reageren. Ook voor route66 of tomtom is 200Mhz nogal naar de trage kant...

niet echt hoor. tomtom heeft genoeg aan 200MHz. zeker als het een cpu is van samsung zelf (ni te vergelijken met de PXA cpu's van intel)

der zijn blijkbaar 3 sites die 410MHz aangeven en 1 (van samsung zelf) die 200MHz zegt.
volgens mij is de samsung site echter fout. 200MHz lijkt me gewoon niet meer van deze tijd. zeker niet voor zakenmensen die de gsm vloeiend willen gebruiken

JaVae

Legacy Member
heb het eens opgezocht, en die heeft inderdaad een 220Mhz CPU, maar is geen PXA cpu gelijk bij vele pda/phones. is een Texas instrument processor, en da's vergelijkbaar met een 400Mhz van de PXA reeks blijkbaar. vandaar dat het ook op veel sites aangegeven staat als 400mhz wsl.

zoals ik eerder al zei, kan m uit ervaring alleen vergelijken met de HTC Touch, en de samsung is sneller.

Frado2005

Legacy Member
ruilen tegen een k800i? Is wat simpeler, maar betere camera..

JaVae

Legacy Member
nee, heb al n samsung u100 ondertss.

ga mijn meeneemprijs verlagen naar 300, richtprijs naar 280. allebei incl.
mensen die interesse hebben getoond krijgen uiteraard nog 12u de kans mocht iemand sffs de meeneem bieden.

spookske

Legacy Member
De processor lijkt idd voldoende te zijn voorwat ik het nodig heb, hetgeen wat mij momenteel nog een beetje tegenhoud is het qwerty toetsenbord. De htc s620 is mss (nieuw) te verkrijgen met een azerty toetsenbord maar daar heb ik nog niet voldoende informatie van de processor van.

Ik hou je allezins op de hoogte!

Frado2005

Legacy Member
en ben je verplicht om in qwerty te typen, of kan je het zo instellen dat je azerty typt, hoewel met een qwerty lay out?

spookske

Legacy Member
Lijkt me "verplicht" ik ben nog maar 1site tegengekomen die ook azerty verdeeld en dat is the phonehouse, dit wel enkel voor de htc modellen, samsung verdeeld het gewoon niet denk ik.

JaVae

Legacy Member
samsung maakt idd alleen qwerty, maar je kan dit niet vergelijken met een keyboard hoor. ik typ al heel mn leven in azerty, maar de gsm bedien je met je 2 duimen, dus is een heel andere manier van typen. heeft 1-2 dagen geduurd eer ik er mee weg was, maar nu switch ik zonder problemen tss de 2.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan