JaVae
Legacy Member
Ik verkoop mijn i600 smartphone. is in perfecte staat en alles zit er nog bij:
- toestel
- datakabel
- headset
- software
- handleiding
- toestel is geupgrade naar Windows Mobile 6 via samsung website (toen ik m kocht was die nog niet uit)
- nog 18 maanden garantie
Samsung site: http://be.samsungmobile.com/nld/wcms/products/phones/phonedata/features/B2-SGH-I600.jsp
is 6 maanden oud, factuur van smartphoneshop.be zit er ook bij. heb m gekocht voor 449, kost nu 419 daar.
je krijgt er van mij ook een 1gb MicroSD (15euro waard ofzoiets zeker) bij.
is zowat de meest complete telefoon die ik ooit heb gehad, maar er zit zoveel op dat ik niet meer gebruik. heb hem indertijd gekocht voor mee te nemen op doortocht in de USA, om te mailen en msn te gebruiken enz.
MINIMUMPRIJS: 290euro
RICHTPRIJS: 300euro
MEENEEM: 320euro
alle prijzen zijn exclusief, ik prefereer sowieso afhaling als het om zo'n dure zaken gaat. voor de meeneemprijs wil ik m eventueel nog brengen regio limburg.
- toestel
- datakabel
- headset
- software
- handleiding
- toestel is geupgrade naar Windows Mobile 6 via samsung website (toen ik m kocht was die nog niet uit)
- nog 18 maanden garantie
Samsung site: http://be.samsungmobile.com/nld/wcms/products/phones/phonedata/features/B2-SGH-I600.jsp
is 6 maanden oud, factuur van smartphoneshop.be zit er ook bij. heb m gekocht voor 449, kost nu 419 daar.
je krijgt er van mij ook een 1gb MicroSD (15euro waard ofzoiets zeker) bij.
is zowat de meest complete telefoon die ik ooit heb gehad, maar er zit zoveel op dat ik niet meer gebruik. heb hem indertijd gekocht voor mee te nemen op doortocht in de USA, om te mailen en msn te gebruiken enz.
MINIMUMPRIJS: 290euro
RICHTPRIJS: 300euro
MEENEEM: 320euro
alle prijzen zijn exclusief, ik prefereer sowieso afhaling als het om zo'n dure zaken gaat. voor de meeneemprijs wil ik m eventueel nog brengen regio limburg.
