Big.loco.poco
Legacy Member
Hoi Hoi,
Ik heb hier mn Qtec S110 te koop die ik 2eHands ( mss 3eHands?) kocht via kapaza.
Er zijn gebruikssporen op maar niet fel , ik heb er alles bij ( lader , autolader , lederen tas die nooit gebruikt is, originele doos , Docking station)
Ik heb wel de software niet bijgekregen toen ik het aankocht...
Er is GEEN factuur bij maar is ook niet nodig want garantie zal er niet meer op zijn ( is zkr ouder als een jaartje)
Ik heb er ook een SD kaart bij van 1gb met tomtom 6 en mappen van Western Europe erop.Die ik meekan geven op dvd ...
TomTom6 werkt perfect alleen is nog een GPS BLUETOOTH MUIS nodig
( heb ik zelf niet meer )
Alles werkt want ik gebruik het nog momenteel zelf maar wil een HTC TOUCH halen
Meer info : http://www.pdashop.be/product/18247/qtek-s110.html
Fotos:
http://img132.imageshack.us/my.php?image=img00065rg3.jpg
en
http://img132.imageshack.us/my.php?image=img00066ay5.jpg
Sorry voor de slechtste fotos maar heb een K*tcamera van medion
Af te halen in hasselt ofwel opgestuurd met verzendingskosten betaald door koper ( 5e-10e)
Minimumprijs : 160e
Meeneemprijs : 250e
Ik heb hier mn Qtec S110 te koop die ik 2eHands ( mss 3eHands?) kocht via kapaza.
Er zijn gebruikssporen op maar niet fel , ik heb er alles bij ( lader , autolader , lederen tas die nooit gebruikt is, originele doos , Docking station)
Ik heb wel de software niet bijgekregen toen ik het aankocht...
Er is GEEN factuur bij maar is ook niet nodig want garantie zal er niet meer op zijn ( is zkr ouder als een jaartje)
Ik heb er ook een SD kaart bij van 1gb met tomtom 6 en mappen van Western Europe erop.Die ik meekan geven op dvd ...
TomTom6 werkt perfect alleen is nog een GPS BLUETOOTH MUIS nodig
( heb ik zelf niet meer )Alles werkt want ik gebruik het nog momenteel zelf maar wil een HTC TOUCH halen

Meer info : http://www.pdashop.be/product/18247/qtek-s110.html
Fotos:
http://img132.imageshack.us/my.php?image=img00065rg3.jpg
en
http://img132.imageshack.us/my.php?image=img00066ay5.jpg
Sorry voor de slechtste fotos maar heb een K*tcamera van medion

Af te halen in hasselt ofwel opgestuurd met verzendingskosten betaald door koper ( 5e-10e)
Minimumprijs : 160e
Meeneemprijs : 250e
zijde zot fzo ?