Archief - [tk] Qtec S110 + 1gb + Tomtom6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Big.loco.poco

Legacy Member
Hoi Hoi,

Ik heb hier mn Qtec S110 te koop die ik 2eHands ( mss 3eHands?) kocht via kapaza.

Er zijn gebruikssporen op maar niet fel , ik heb er alles bij ( lader , autolader , lederen tas die nooit gebruikt is, originele doos , Docking station)
Ik heb wel de software niet bijgekregen toen ik het aankocht...

Er is GEEN factuur bij maar is ook niet nodig want garantie zal er niet meer op zijn ( is zkr ouder als een jaartje)

Ik heb er ook een SD kaart bij van 1gb met tomtom 6 en mappen van Western Europe erop.Die ik meekan geven op dvd ...

TomTom6 werkt perfect alleen is nog een GPS BLUETOOTH MUIS nodig :) ( heb ik zelf niet meer )

Alles werkt want ik gebruik het nog momenteel zelf maar wil een HTC TOUCH halen :)

Meer info : http://www.pdashop.be/product/18247/qtek-s110.html

Fotos:

http://img132.imageshack.us/my.php?image=img00065rg3.jpg

en

http://img132.imageshack.us/my.php?image=img00066ay5.jpg

Sorry voor de slechtste fotos maar heb een K*tcamera van medion :)

Af te halen in hasselt ofwel opgestuurd met verzendingskosten betaald door koper ( 5e-10e)

Minimumprijs : 160e
Meeneemprijs : 250e

-Beantje-

Legacy Member
25O meeneem :o zijde zot fzo ?
ik heb voor mijne ng max 100 had...

Big.loco.poco

Legacy Member
Heb al een bod van 150e al :) Kkan er ook nix aan doen als je zo laag verkoopt... wrs scheelde er iets mee , over de prijs wordt niet gediscussieerd... Gelieve vragen te stellen of een bod te plaatsen maar Geen Domme opmerkingen/mededelingen aub :)

DiDoria

Legacy Member
Mocht je hem niet kwijtraken voor 150€ laat je het hier maar weten :)

Icanus

Legacy Member
daar je nieuwe min plaats neem ik aan dat anderen afgehaakt hebben?
hier een bod van 115 excl

Big.loco.poco

Legacy Member
Sorry 150e is de echte minimum , de anderen reageren niet meer blijkbaar...

-=Apollo=-

Legacy Member
€120 incl verzending! Aangezien ik bij andere thread niets meer hoor van verkoper!

-=Apollo=-

Legacy Member
Kdenk dat dat het beste zal zijn, want veel meer zal je er toch nie meer voor krijgen!
Succes nog met verkoop!

Big.loco.poco

Legacy Member
@Roeldm oei sorry topic mocht dicht , is verkocht voor 180e en heb van mn oma een N73 gekregen dus voorlopig is da voldoende :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan