Je weet zelf denk ik wel dat je nu ferm uit je nek zit te kletsen ??
waarom ? omdat ik maar 1 van de 2 gsms hier op het forum kocht... (maar idd, aan minder dan 300€...)
(dat de gsm binnen de 10minuten weg was wil wrs ook wel iets zeggen over de prijs zeker ? (lees:koopje))
en dan nog, aan hoeveel ik ze koop doet er hier niet toe dacht ik ?
tgaat over de waarde van de gsm..en 300€ is ie nog waard..
Als iemand een n80 wil wegdoen aan 10€, dan is dat een koopje, enja, dan is dat 290€ te weinig, so be it...
tot zover de offtopic..
ps : wend u tot eBay desert, ge hebt mij destijds onnoemelijk veel gecontacteerd, en 1000x gezegd dat ge hem goedkoper kon krijgen,
en toch hebt ge hem nooit elders gekocht ?!
@ Threadstarter :
aarzel niet om deze gsm op kapaza enzo te zetten, en vermeld dat je een factuur hebt (vraag deze uiteraard na) en dan zal je deze in de kortste keren kwijt zijn, zonder al dat gejank

succes !