Archief - [TK] Nokia N80

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Desert

Legacy Member
@brechtvm das de reden da jij ze dan 2 keer goedkoper koopt dan 300

brechtvm

Legacy Member
Desert zei:
@brechtvm das de reden da jij ze dan 2 keer goedkoper koopt dan 300
Je weet zelf denk ik wel dat je nu ferm uit je nek zit te kletsen ??
waarom ? omdat ik maar 1 van de 2 gsms hier op het forum kocht... (maar idd, aan minder dan 300€...)
(dat de gsm binnen de 10minuten weg was wil wrs ook wel iets zeggen over de prijs zeker ? (lees:koopje))
en dan nog, aan hoeveel ik ze koop doet er hier niet toe dacht ik ?
tgaat over de waarde van de gsm..en 300€ is ie nog waard..
Als iemand een n80 wil wegdoen aan 10€, dan is dat een koopje, enja, dan is dat 290€ te weinig, so be it...
tot zover de offtopic..
ps : wend u tot eBay desert, ge hebt mij destijds onnoemelijk veel gecontacteerd, en 1000x gezegd dat ge hem goedkoper kon krijgen, en toch hebt ge hem nooit elders gekocht ?!

@ Threadstarter :
aarzel niet om deze gsm op kapaza enzo te zetten, en vermeld dat je een factuur hebt (vraag deze uiteraard na) en dan zal je deze in de kortste keren kwijt zijn, zonder al dat gejank :) succes !

Tae

Legacy Member
brechtvm zei:
Je weet zelf denk ik wel dat je nu ferm uit je nek zit te kletsen ??
waarom ? omdat ik maar 1 van de 2 gsms hier op het forum kocht... (maar idd, aan minder dan 300€...)
(dat de gsm binnen de 10minuten weg was wil wrs ook wel iets zeggen over de prijs zeker ? (lees:koopje))
en dan nog, aan hoeveel ik ze koop doet er hier niet toe dacht ik ?
tgaat over de waarde van de gsm..en 300€ is ie nog waard..
Als iemand een n80 wil wegdoen aan 10€, dan is dat een koopje, enja, dan is dat 290€ te weinig, so be it...
tot zover de offtopic..
ps : wend u tot eBay desert, ge hebt mij destijds onnoemelijk veel gecontacteerd, en 1000x gezegd dat ge hem goedkoper kon krijgen, en toch hebt ge hem nooit elders gekocht ?!

@ Threadstarter :
aarzel niet om deze gsm op kapaza enzo te zetten, en vermeld dat je een factuur hebt (vraag deze uiteraard na) en dan zal je deze in de kortste keren kwijt zijn, zonder al dat gejank :) succes !

Ik denk dat ik nog een goei prijs geef zonder factuur.

Zekr dat hij meer kan krijgen als hij een factuur zou hebben.

Maar nieuw kost die nog maar 360€ dus denk ik persoonlijk 300€ het max. gaat zijn. Anders koop ik hem liever zelf aan de nieuw prijs.

En wat heeft dat met gejank te maken ??? Eerst heeft de verkoper zelf die gsm gaan halen, en daarna komt het van een kennis ofzoiets... Iets klopt niet aan zijn heel verhaal.

brechtvm

Legacy Member
Tae zei:
Ik denk dat ik nog een goei prijs geef zonder factuur.

Zekr dat hij meer kan krijgen als hij een factuur zou hebben.

Maar nieuw kost die nog maar 360€ dus denk ik persoonlijk 300€ het max. gaat zijn. Anders koop ik hem liever zelf aan de nieuw prijs.

En wat heeft dat met gejank te maken ??? Eerst heeft de verkoper zelf die gsm gaan halen, en daarna komt het van een kennis ofzoiets... Iets klopt niet aan zijn heel verhaal.

was niet op u bedoeld :) no hard feelings :)
uw 280€ was idd al een mooi bod (zéker zonder factuur idd :niceone:)

rosero202

Legacy Member
@ Tae als ge nog geintresseerd zijt laat dan maar iets weten heb al gezegd dage de gsm zelf moogt komen bezichtigen zonder enige aankoopverplichtingen heb 2kandidaten in de vriendenkring maar die willen die op afbetaling kopen en heb liever ineens het volledige bedrag. Verder laat het me koud dat je denkt dat er aan mijn ''verhaal niets klopt'' ik weet dat ik mijn spullen in de winkel koop en er eerlijk voor betaal zal in het vervolg voorzichtiger zijn met de facturen etc, maar is nog geen reden om er een ''louche touch'' aan te geven??? Ik wil hem gewoon verkopen niet meer niet minder aan de andere mensen waar ik al verkopen bij heb gehad is alles altijd vlot verlopen........ laten we het hier gewoon bij houden als je de gsm wilt kopen goed zoniet tja laat deze topic dan aan je voorbijgaan verkopen zal het wel zit geen haast achter.

Mvg,

Rosero202
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan