Archief - [TK] Nokia N80

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

rosero202

Legacy Member
Nokia N80 te koop zogoed als nieuw, gekocht bij mediamarkt
is de zwarte versie

Bieden vanaf 300€

Je kan telefoneren of smsen op 0486051608

rosero202

Legacy Member
Hier zijn wat fotos er is geen garantie bij maar is gloednieuw je mag hem zelf komen bekijken en even testen zeg er wel bij dat hij volledig nieuw is dus niet gebruikt buiten om te zien of hij werkt heb zelf samen met mijn vriendin die phone en heel tevreden van.

Ik zou er graag nog iets voor ontvangen :D 300 laten we zeker als minimum aangezien ik hem volledig boxed geef en nieuw is (blijf daar echt de nadruk op leggen :D:D)

DSC06557.jpg


DSC06555.jpg


DSC06553.jpg


DSC06548.jpg


DSC06545.jpg

Tae

Legacy Member
Snap ik niet hoor, nieuw maar geen garantie er bij, misschien ergens van de boot gevallen ofzo ???

Het ziet er wel nieuw en ongeroerd uit !

rosero202

Legacy Member
Als je wilt mag je is proberen van naar MEdiamarkt te gaan en hopen daze die kunnen traceren bij ons is het niet gelukt we konden min of meer de week raden waarin we het gekocht hadden maar ook niet wat we er allemaal bij hadden gekocht anders zoeken ze die factuur gewoon op heb dit nog al meer gehad bij nen HP PSC. Bij ons is de factuur hoogstwaarschijnlijk met vuilnis meegegaan pas later doorgehad toen we achter garantiebewijs zochten om te vekopen vrij stom dus. Maar zoals je ziet op de fotos komt uit de doos.

Heb je interesse?

Tae

Legacy Member
Natuurlijk heb ik intresse anders zou ik niet reageren he.

Vind het toch wel raar dat ze jullie geen nieuw factuur hebben kunnen geven. En bij Nokia zelf geven die niet direct een soort fabrieks garantie indien die niet staat als gestolen toestel wat dan ook... ?

Anders kom ffe op msn [email protected]

rosero202

Legacy Member
Geen idee eerlijk gezegd gestolen is hij in ieder geval niet maar meer moeite wil ik er ook niet om doen je zal onze gegevens hebben etc dus het is niet in ons voordeel om jou een object te verkopen dat een malafide achtergrond heeft. Ik zou het ook niet graag hebben.

Hoeveel zou je ervoor willen betalen? Anders stel ik voor dat je hem zelf komt bekijken en even test.

Tae

Legacy Member
Indien met garantie geweest zou ik direct 300€ hebben willen geven.

rosero202

Legacy Member
Hm volgens mijn broer zou je bij je plaatselijke Nokia Store ondersteuning krijgen ze vereisen de doos en gsm met gelijke IMEI wat geen probleem vormt

Kijk maar.

Mvg,

Rosero202

rosero202

Legacy Member
kzal de topic nog even openlaten moest het zijn dat ik hem niet verder verkoht krijg laat i je iets weten

Mvg,

Rosero202

Desert

Legacy Member
kheb ook wel intresse kunt ge imei eens posten ?

en echt geen garantie meer ?
vind echter dat prijs nogal hoog ligt op ebay gaan ze voor 225 a 250 met factuur weg

rosero202

Legacy Member
Imei? hoort ge da vrij rond te geven( ben er ni van op de hoogte dus kan van wel hoor) en nope als ge de eerdere posts leest ziet ge waarom er geen garantie meer bij is. Naart schijnt krijgt ge bij de nokia shop nog wel ondersteuning en gsm komt overeen met de doos dus imei is idem. en idd 225-250 ik blijf erbij zeggen dat den deze volledig nieuw is dus niet in gebruik genomen het blijft 2de hands akkoord maar nieuw kostem nog steeds wel een aardige duit?

Mvg,

Rosero202

Desert

Legacy Member
aan de hand van imei kunt ge zien of hij gestolen is of niet en nieuw dan nog staan genoeg nieuwe op ebay ook :)

Het is en blijft 2de hands

rosero202

Legacy Member
vreemd maar ok? Neen ik laat het hier nog evenstaan zal deze vandaag of in de loop van de week ook op Kapaza en 2dehands zetten dus we zien wel als iemand er ook daadwerkelijk in geintresseerd is zal ik het wel horen. Imei en al die gegevens zal ik wel aan de persoon in kwestie meegeven en dan wil ik gerust met hem naar het commissariaat gaan om deze dan te laten verifieren :D:D:D zoniet geef ik hem gewoon aan mijn zus denk niet dat 300€ te veel is voor deze gsm.

Mvg,

Rosero202

Desert

Legacy Member
commissariaat daar gaan ze die niet controleren maar ge kunt die vrij geven kzou gewoon willen weten of er garantie op is en of hij gestolen is of niet.

Mischien kan een mod even men stelling bevestigen ? of ontkennen :)

tarske

Legacy Member
@ts:
Het vrijgeven van uw imei nummer kan geen kwaad,hiermee kan een kandidaat koper echter nagaan of die gsm legaal is of niet en ook de eventuele garantie status nakijken.
Indien je geinterresseerden hebt en je wilt die imei nummer niet publiekelijk maken kan je deze nummer ook via pm,mail,... naar die geinterresseerde sturen zodat die dat kan nagaan.
Mvg

Mushu

Legacy Member
ik werk bij mediamarkt, voor ALLE gsm's worden er verkoopsbonnen opgemaakt, die op naam zijn, en dus zonder probleem kunnen worden teruggevonden...

brechtvm

Legacy Member
Nokia center binnestappen, en dan kan je IMEI nummer laten verifieren...
Deze (fabrieksgarantie) geeft echter maar 1 jaar garantie dacht ik, terwijl een gsm die in de EU verkocht is -door een winkel dus- 2 jaar garantie dient te geven.. Dus je hebt er alle baat bij dat je bij Mediamarkt terecht kan.
De gsm is die 300€ echt wel waard, laat je niet afschrikken!
Indien elders goedkoper, dan zou ik zeggen (tegen diegenen die hier zitten te vitten), koop het dan daar, en laat deze thread links liggen dan.. (ik heb 2 n80's gehad, dus weet wat de reacties zijn)
Succes ermee !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan