Appleboom
Legacy Member
dr.salt zei:bodje 200€ afgehaald op de HTC
Dat is een begin, maar daarvoor gaat hij zeker de deur niet uit..
mvg
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dr.salt zei:bodje 200€ afgehaald op de HTC
dr.salt zei:dus das niet aanvaardt als bod
bon, 220 dan

dr.salt zei:mja,
waar ik mij een beetje zorgen over maak is dat indien er iets mee scheelt ik gezever ga krijgen in de fnac
of geldt voor alle HTC toestellen een 2 jaar durende pickupgarantie ? ( dat ze het toestel komen halen - repareren en dan terugbrengen )
also : heeft die outlook ?
kloon zei:De E50 is hij in het zilver of zwart ?