Appleboom
Legacy Member
Ik doe beide toestellen weg omdat ik ze gewoon niet gebruik, ik werk momenteel met een samsung E900 en die voldoet eigenlijk aan al men eisen.
1) Nokia E50:
-een jaar oud, amper gebruikt
-Nog een jaar garantie
-zeer minieme gebruikssporen, eigenlijk in nieuwstaat
-info
-nieuwprijs toen: 275, nieuwprijs nu: 220
-minimum: 125
-meeneem: 150
2) HTC touch p3450:
-6 maand oud, zeer zeer weinig gebruikt
-nog anderhalf jaar garantie
-absolute nieuwstaat!!
-info (de meest linkse van de drie toestellen)
-nieuwprijs toen: 470, nieuwprijs nu: 400
-minimum: 300
-meeneem: 325
Foto's hoeven er niet echt bij, ze zijn echt in nieuwstaat!!
mvg
1) Nokia E50:
-een jaar oud, amper gebruikt
-Nog een jaar garantie
-zeer minieme gebruikssporen, eigenlijk in nieuwstaat
-info
-nieuwprijs toen: 275, nieuwprijs nu: 220
-minimum: 125
-meeneem: 150
2) HTC touch p3450:
-6 maand oud, zeer zeer weinig gebruikt
-nog anderhalf jaar garantie
-absolute nieuwstaat!!
-info (de meest linkse van de drie toestellen)
-nieuwprijs toen: 470, nieuwprijs nu: 400
-minimum: 300
-meeneem: 325
Foto's hoeven er niet echt bij, ze zijn echt in nieuwstaat!!
mvg

