Archief - TK: Nokia E50 , HTC touch

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Appleboom

Legacy Member
Ik doe beide toestellen weg omdat ik ze gewoon niet gebruik, ik werk momenteel met een samsung E900 en die voldoet eigenlijk aan al men eisen.

1) Nokia E50:
-een jaar oud, amper gebruikt
-Nog een jaar garantie
-zeer minieme gebruikssporen, eigenlijk in nieuwstaat
-info
-nieuwprijs toen: 275, nieuwprijs nu: 220
-minimum: 125
-meeneem: 150


2) HTC touch p3450:
-6 maand oud, zeer zeer weinig gebruikt
-nog anderhalf jaar garantie
-absolute nieuwstaat!!
-info (de meest linkse van de drie toestellen)
-nieuwprijs toen: 470, nieuwprijs nu: 400
-minimum: 300
-meeneem: 325

Foto's hoeven er niet echt bij, ze zijn echt in nieuwstaat!!

mvg

nTFs

Legacy Member
Hoelang gaat de batterij van de E50 nog mee bij normaal gebruik ?

Appleboom

Legacy Member
nTFs zei:
Hoelang gaat de batterij van de E50 nog mee bij normaal gebruik ?

Een vijftal dagen.


prijsverlaging!!!!
meeneemprijs nokia: 125
meeneemprijs HTC: 300

Party

Legacy Member
factuur aanwezig van de htc touch? alsook geen enkel soft of hardwarematig probleem gehad ermee?
indien factuur aanwezig, van welke winkel en van waar? Kwestie als de garantie moet aangesproken worden.

En wat is de reden van verkoop?

Greetz ;)

edit:
is de 1gb microsd card er ook nog bij?

linux

Legacy Member
de 2 samen ruilen tegen een Nokia N93i in nieuwstaat?
(3,2 mpix carl zeiss, 3x optical zoom, films op dvd kwaliteit maken, Wi-Fi, Bluetooth, Mini-SD 1GB, ...)

Appleboom

Legacy Member
Party zei:
factuur aanwezig van de htc touch? alsook geen enkel soft of hardwarematig probleem gehad ermee?
indien factuur aanwezig, van welke winkel en van waar? Kwestie als de garantie moet aangesproken worden.

En wat is de reden van verkoop?

Greetz ;)

edit:
is de 1gb microsd card er ook nog bij?

Factuur aanwezig van fnac, niets van problemen, echte nieuwstaat!
De reden van verkoop is da ik het gewoon niet gebruik, men samsung E900 die ik nu gebruik voldoet aan al men eisen die ik verwacht van een mobiel toestel.
De geheugenkaart is ook nog aanwezig.

Appleboom

Legacy Member
linux zei:
de 2 samen ruilen tegen een Nokia N93i in nieuwstaat?
(3,2 mpix carl zeiss, 3x optical zoom, films op dvd kwaliteit maken, Wi-Fi, Bluetooth, Mini-SD 1GB, ...)

Zeer verleidelijk, maar ik pas, ik heb genoeg aan men samsung E900 en ik zou graag wat cash in handen krijgen.




!!!!!Algemeen: ik vertrek morgennamiddag op skivakantie, ik zal tot dan deze thread in het oog houden, indien er niets is afgehandeld ga ik gewoon verder met de verkoop vanaf de 11de februari, je kan me ook altijd pm'n indien je interesse hebt.

mvg

Appleboom

Legacy Member
up nummer 3,
ik ben terug van vakantie, laat het bieden maar beginnen!

mvg

-=Apollo=-

Legacy Member
Valt het typen met het digitaal toestenbord op de HTC Touch goed mee?
Is het mogelijk om het toestel een te testen?
Waar ligt Hever juist? :)

Appleboom

Legacy Member
-=Apollo=- zei:
Valt het typen met het digitaal toestenbord op de HTC Touch goed mee?
Is het mogelijk om het toestel een te testen?
Waar ligt Hever juist? :)

Dat valt zeer goed mee! Ik heb horen zeggen dat je ook andere toestenborden kan downloaden en installeren, die vind je gemakkelijk op google: vb, vb.

Hever ligt tussen mechelen en leuven, zie hier: plannetje

Het is zeker mogelijk om het toestel te testen tijdens de afhandeling van de deal ;).

mvg

-=Apollo=-

Legacy Member
Dat is spijtig genoeg wat te ver voor mij!
Toch bedankt voor het snelle antwoord!
Succes nog met de verkoop!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan