Blackdevil
Legacy Member
Bij deze zet ik mijn iPod classic (3 dagen oud) te koop.
Deze is aangekocht via de Apple Store.
De reden waarom ik hem weg doe: Is eigenlijk een miskoop van mij. Ik wou een iPod voor in mijn auto aan te sluiten. Maar de bediening moet wel gebeuren via mijn iPod zelf, en ik kan deze iPod niet vasthouden in 1 hand (heb nogal kleine handen). Dus bijgevolg niet echt handig voor mij in de auto.
Ik kan u garanderen dat hij zo goed als nieuw is, ook de achterkant is onbekrast.
Ik zou er dus graag nog een mooi bod voor krijgen. Nieuw kost hij 230 euro.
Meeneemprijs: 210 euro
Minimumprijs: 190 euro
Happy bidding
EDIT: Even wat foto's bijvoegen
http://i48.tinypic.com/x5ay5x.jpg
http://i45.tinypic.com/2r4kgoi.jpg
http://i48.tinypic.com/ht8mle.jpg
Deze is aangekocht via de Apple Store.
De reden waarom ik hem weg doe: Is eigenlijk een miskoop van mij. Ik wou een iPod voor in mijn auto aan te sluiten. Maar de bediening moet wel gebeuren via mijn iPod zelf, en ik kan deze iPod niet vasthouden in 1 hand (heb nogal kleine handen). Dus bijgevolg niet echt handig voor mij in de auto.
Ik kan u garanderen dat hij zo goed als nieuw is, ook de achterkant is onbekrast.
Ik zou er dus graag nog een mooi bod voor krijgen. Nieuw kost hij 230 euro.
Meeneemprijs: 210 euro
Minimumprijs: 190 euro
Happy bidding

EDIT: Even wat foto's bijvoegen
http://i48.tinypic.com/x5ay5x.jpg
http://i45.tinypic.com/2r4kgoi.jpg
http://i48.tinypic.com/ht8mle.jpg