Archief - TK: iPod classic 160GB Black

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blackdevil

Legacy Member
Bij deze zet ik mijn iPod classic (3 dagen oud) te koop.
Deze is aangekocht via de Apple Store.

De reden waarom ik hem weg doe: Is eigenlijk een miskoop van mij. Ik wou een iPod voor in mijn auto aan te sluiten. Maar de bediening moet wel gebeuren via mijn iPod zelf, en ik kan deze iPod niet vasthouden in 1 hand (heb nogal kleine handen). Dus bijgevolg niet echt handig voor mij in de auto.

Ik kan u garanderen dat hij zo goed als nieuw is, ook de achterkant is onbekrast.
Ik zou er dus graag nog een mooi bod voor krijgen. Nieuw kost hij 230 euro.

Meeneemprijs: 210 euro
Minimumprijs: 190 euro

Happy bidding :)

EDIT: Even wat foto's bijvoegen

http://i48.tinypic.com/x5ay5x.jpg
http://i45.tinypic.com/2r4kgoi.jpg
http://i48.tinypic.com/ht8mle.jpg

Amadeke

Legacy Member
mag ik vragen in welke auto je dat wou gebruiken, zou hier voor zelfde doeleinde zijn

Blackdevil

Legacy Member
In een Peugeot 207, aangesloten via een gewone audio-kabel.

Skyscraper

Legacy Member
Interesse om te ruilen met een 4G 8GB? Ik geef wel wat opleg uiteraard.
Is makkelijk te bedienen met één hand :)

Blackdevil

Legacy Member
Niet echt interesse in een 8GB sorry, maar toch bedankt voor de aanbieding.

RealFlub

Legacy Member
Hier toch een bod onder de Min, laat het ons een startbod noemen.
Startbod: 150 €

Ik kan er elke avond om komen en je krijgt direct je geld.

Blackdevil

Legacy Member
150 vind ik te weinig voor een toestel dat nieuw 230 euro kost, en nog geen 4 dagen oud is.

Blackdevil

Legacy Member
@RealRoot: Bod niet genoteerd, vanaf 190 noteer ik het bod.

@bertpriem: Niet echt nood aan een iPhone, toch bedankt.

RealFlub

Legacy Member
Mijn max bod is 170€, nieuw kan je deze kopen aan 203€.

Skyscraper

Legacy Member
Zeker dat ge niet geinteresseerd zijt in mijn nano? 8GB is echt niet weinig hoor.. en zoveel moeite kost het niet om om de zoveel weken is wat andere muziek derop te zetten :) Lijkt mij voor de rest ideaal voor uw situatie.

Blackdevil

Legacy Member
Ik weet dat de nano ideaal is voor mijn situatie, maar zou dan toch liever voor maximum capaciteit gaan op de nano en dat is 16GB.

Skyscraper

Legacy Member
Hmm ja zo, nja hangt ervan af of ge de tijd hebt om is wa nummers te verversen :)
Als ge de mijne overneemt gaat 't u wel voordeliger uitkome hé.
Maar goed, let me know als ge van gedacht veranderd :)

Blackdevil

Legacy Member
Hmm wist niet dat eBay hier niet toegelaten was. Mag verkoop op kapaza en 2dehands dan wel?

Nuja, ik zal zelf deze thread reporten om te sluiten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan