Senari
Legacy Member
TheAntropoid zei:snap niet waarom je eerst zo een dure iphone koopt om der nu vanaf te geraken...
Omdat, zoals ik in mijn starttopic reeds aanhaalde, de iPhone niet ten volle benut en hij voor mij persoonlijk dus eigenlijk een beetje overkill is.
Ik gebruik hem bv. al niet als iPod, terwijl de 32 Gb zich daar perfect toe verleent. Ook om op te surfen gebruik ik hem bijna niet omdat ik momenteel thuis werk en dat dus op mijn laptop kan.
Het is een prachtig toestel waar je alles mee kan, maar als je er de helft nog niet van gebruikt is het een beetje gek.
Dus on-topic :
ik wil hem ook ruilen tegen een simpeler toestel + opleg, aangezien ik wel nog wil kunnen bellen en sms'en.
