Archief - [TK] iPhone 3GS 32 Gb wit

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Senari

Legacy Member
TheAntropoid zei:
snap niet waarom je eerst zo een dure iphone koopt om der nu vanaf te geraken...

Omdat, zoals ik in mijn starttopic reeds aanhaalde, de iPhone niet ten volle benut en hij voor mij persoonlijk dus eigenlijk een beetje overkill is.

Ik gebruik hem bv. al niet als iPod, terwijl de 32 Gb zich daar perfect toe verleent. Ook om op te surfen gebruik ik hem bijna niet omdat ik momenteel thuis werk en dat dus op mijn laptop kan.

Het is een prachtig toestel waar je alles mee kan, maar als je er de helft nog niet van gebruikt is het een beetje gek.

Dus on-topic :

ik wil hem ook ruilen tegen een simpeler toestel + opleg, aangezien ik wel nog wil kunnen bellen en sms'en.

hellraiser

Legacy Member
Ruilen voor een blackberry 8900 Curve in perfekte staat + opleg?

Senari

Legacy Member
hellraiser zei:
Ruilen voor een blackberry 8900 Curve in perfekte staat + opleg?

Ouderdom van het toestel en heb je er een factuur van ?

Aan hoeveel opleg had je gedacht ?

hellraiser

Legacy Member
Toestel is 4 maand oud, in perfekte staat; Garantie gaat over mij want faktuur is in mijn baas zijn bezit. Wat dacht je van 200 euro opleg? Of eventueel met een Acer Aspire One netbook erbij?? Ook in perfekte staat? Laat maar iets weten wat je er van vind.

junkyjump

Legacy Member
BB 9000?
Splinternieuw met aankoopbewijs en 2jaar garantie!
Is echt nieuw nieuw,dus dacht ik aan 80euro opleg

Senari

Legacy Member
hellraiser zei:
Toestel is 4 maand oud, in perfekte staat; Garantie gaat over mij want faktuur is in mijn baas zijn bezit. Wat dacht je van 200 euro opleg? Of eventueel met een Acer Aspire One netbook erbij?? Ook in perfekte staat? Laat maar iets weten wat je er van vind.

Hier ga ik dan voor passen, sorry.

Senari

Legacy Member
junkyjump zei:
BB 9000?
Splinternieuw met aankoopbewijs en 2jaar garantie!
Is echt nieuw nieuw,dus dacht ik aan 80euro opleg

Hier heb ik wel interesse in, maar heb toch nog een aantal vraagjes.

1. Is het de qwerty of azerty versie ?
2. Aangekocht in Belgische winkel ?
3. Hoe zit dat met abbonement voor BB ? Heb momenteel dat iPhone abbo van Mobistar, maar er bestaan ook speciale BB abbo's ?
4. Wat dacht je van 100 euro opleg ?

junkyjump

Legacy Member
Belgische winkel uiteraard
Azerty versie
Is idd zo een BB abbo voor om er ten volle van kunnen genieten

Zou 90 dan geven..

Senari

Legacy Member
junkyjump zei:
Belgische winkel uiteraard
Azerty versie
Is idd zo een BB abbo voor om er ten volle van kunnen genieten

Zou 90 dan geven..

In orde voor mij.

Aangezien je BB splinternieuw is, veronderstel ik dat hij dan ook nog niet geregistreerd is bij een serviceprovider (Proximus, Mobistar, enz...), omdat ik gelezen heb dat het blijkbaar geen sinecure is om te switchen ?

SkIpPy_UCB

Legacy Member
nasredinho zei:
ruil tegen htc diamond? + 100 euro opleg

gr

Sorry, ma die diamond 1 is tweedehands mss nog 150€ waard :)
Das dan 250€ voor ne iphone 3gs :)

Senari

Legacy Member
junkyjump zei:
Werkt gewoon met elk netwerk hoor:)
PM me om af te spreken!

Volgens verschillende informatie die ik kan vinden op het internet geeft het wel degelijk problemen als de BB bv. al via een BES of BIS abbo geregistreerd geweest is omdat BB blijkbaar op hun eigen netwerk zitten.

Jij vermeldt dat jouw toestel splinternieuw is, dus ongebruikt ?

Of vergis ik mij en indien hij al wel gebruikt is, welk abbo heeft er in gezeten ?

junkyjump

Legacy Member
Heeft max 3u opgestaan met een gewone simkaart erin van Proximus

morb

Legacy Member
Interesse in htc touch diamond+opleg? Garantie is wel al voorbij.
Gebruiksporen aan bovenkant van toestel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan