Senari
Legacy Member
Ik verkoop dus mijn iPhone 3GS 32 Gb omdat ik hem eigenlijk niet zo veel gebruik als ik gedacht had en het terug met een goedkoper model wil doen.
Toestel is een Belgisch model, dus simlockvrij en aangekocht met factuur in een Mobistar-winkel.
Er zijn geen krassen of barsten of wat dan ook op het toestel (heeft altijd in hoesje gezeten), enkel normale gebruikssporen achteraan op het zilveren appeltje.
Toestel is NIET gejailbreakt of iets anders van die zever, heeft altijd officiële updates gekregen via iTunes en heeft momenteel de laatste nieuwe update van iTunes.
Is dus compleet met doosje en alle accessoires en dus ook met factuur (augustus 2009) dus nog 1,5 jaar garantie.
Afhalen kan in Sint-Amands.
Toestel is een Belgisch model, dus simlockvrij en aangekocht met factuur in een Mobistar-winkel.
Er zijn geen krassen of barsten of wat dan ook op het toestel (heeft altijd in hoesje gezeten), enkel normale gebruikssporen achteraan op het zilveren appeltje.
Toestel is NIET gejailbreakt of iets anders van die zever, heeft altijd officiële updates gekregen via iTunes en heeft momenteel de laatste nieuwe update van iTunes.
Is dus compleet met doosje en alle accessoires en dus ook met factuur (augustus 2009) dus nog 1,5 jaar garantie.
Afhalen kan in Sint-Amands.

