Archief - [TK] iPhone 3GS 32 Gb wit

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Senari

Legacy Member
Ik verkoop dus mijn iPhone 3GS 32 Gb omdat ik hem eigenlijk niet zo veel gebruik als ik gedacht had en het terug met een goedkoper model wil doen.

Toestel is een Belgisch model, dus simlockvrij en aangekocht met factuur in een Mobistar-winkel.

Er zijn geen krassen of barsten of wat dan ook op het toestel (heeft altijd in hoesje gezeten), enkel normale gebruikssporen achteraan op het zilveren appeltje.

Toestel is NIET gejailbreakt of iets anders van die zever, heeft altijd officiële updates gekregen via iTunes en heeft momenteel de laatste nieuwe update van iTunes.

Is dus compleet met doosje en alle accessoires en dus ook met factuur (augustus 2009) dus nog 1,5 jaar garantie.

Afhalen kan in Sint-Amands.

Senari

Legacy Member
Phille023 zei:
vraagprijs en eventueel eigen duidelijke foto's?

Geen idee van prijs eigenlijk, heb ze hier nog niet te koop zien staan, enkel de 16 Gb versie, dus ik denk de prijs waarvoor de de 16 Gb hier verkocht zijn geweest + 100 euro.

Senari

Legacy Member
junkyjump zei:
450 bod dan maar
Kan er nu omkomen als je wilt:D

450 is te weinig aangezien dat de prijs is waarvoor 16 Gb iPhones op dit forum verkocht worden.

Senari

Legacy Member
Niemand ?

Had toch gedacht dat dit een populairder item ging zijn.

SkIpPy_UCB

Legacy Member
beetje offtopic: het is een populair item, ma +500€ is gewoonweg veel geld...
Niet iedereen wilt dat zomaar geven aan eene gsm.

free up dan ma...

Senari

Legacy Member
junkyjump zei:
Je kent m'n bod:)

Sorry, maar 450 is gewoon echt te weinig. Ik heb hier al 2 of 3 deals gezien waarbij 16 Gb verkocht werden voor 450 en die waren ouder dan mijn 32 Gb en ook nog eens zonder factuur.

Nee, dan hou ik hem wel bij.

Senari

Legacy Member
StannY zei:
ruil met omnia pro + opleg?

Is het de B7330 of de B7610 ? Want beide worden Pro genoemd voor zover ik op Google kan zien ?

En wat is de staat van de telefoon, ouderdom, factuur aanwezig ? Aangekocht in België ?

En aan hoeveel opleg had je gedacht ?

StannY

Legacy Member
7330. is in onberispelijke staat met quasi geen gebruikssporen, buiten 2 mini 'putjes', scherm heeft nog steeds de originele screenprotector, dus is 100% krasvrij. is aangekocht op 22februari in pdashop.be en factuur is in mijn bezit, komt met µSDkaartje van 16GB.
qua opleg geen idee, hoeveel had ge gewilt?

Senari

Legacy Member
Wel, de Omnia Pro kost 250 à 279 euro, iPhone 3GS kost 675 euro, dus een verschil van 400 euro.

350 euro opleg is goed voor mij en je krijgt er een ongebruikte iFrogz case bij.

TheAntropoid

Legacy Member
snap niet waarom je eerst zo een dure iphone koopt om der nu vanaf te geraken...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan