Archief - [TK] HP iPAQ hx4700 + tomtom + bt gps

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sven99

Legacy Member
-R@TLeR- zei:
Euhm even ter verduidenlijking...

Die koper vd gsm heeft uiteindelijk toch van zich laten horen ( dus die gaat weg voor 260€ meeneem ).

Uw bod op pda + gsm was 450 ?
Maw geen dikke zaak voor mij zou ik zo zeggen :wtf:

En vermits de bieder ( ebay ) voor 225€ de pda wou komen halen maar liefst vlug omdat hij op verlof vertrekt ofsow heb ik daarmee toegestemd.

Als ge 250 wou bieden hadde da al maar vele vroeger moeten doen en hadde hem al lang kunne komen halen imho...

Gade nu blijven zeveren om u gelijk te halen?

Ten eerste was mijn bod 460 en daarmee hoger dan wat je had. Want volgens jouw PM haakten je twee kopers af en bleef er 200 op de pda en 230 op de gsm over.

Ten tweede snap je blijkbaar niet dat ik ook nog 230, 235, 240 had willen geven voor je PDA als er een degelijk bod stond. Alleen is tegen uzelf opbieden niet verstandig.

Ten derde is een meeneemprijs op dit forum net dat, alleen bij jou blijkbaar niet.

Hartelijk dank voor de verduidelijking verder, kdenk dat ik ook mijn punt gemaakt heb.

Rimpel

Legacy Member
haha wel een misverstandje van mij...ik had niet gezien dat 'ebay' een user was hier op 't forum en ik dacht dat ie verkocht was op ebay :rofl:

Bellerophon

Legacy Member
Hoe kan het dat Ebay zijn post met zen bod in mijn topic verdwenen is. Ik heb namelijk ongeveer hetzelfde te koop. Nu Ebay plaatst hier een bod en in mijn topic een bod. Blijkbaar gaat hij hier dan nog tegen de regels in akkoord naar ik lees en verdwijnt zijn post gewoon in mijn topic. Terwijl hij het hoogste bod had.

Excuseer maar wat is HIER aan de hand? Dit is toch flagrant tegen de regels van het forum in!

Fishie

Legacy Member
Bellerophon zei:
Hoe kan het dat Ebay zijn post met zen bod in mijn topic verdwenen is. Ik heb namelijk ongeveer hetzelfde te koop. Nu Ebay plaatst hier een bod en in mijn topic een bod. Blijkbaar gaat hij hier dan nog tegen de regels in akkoord naar ik lees en verdwijnt zijn post gewoon in mijn topic. Terwijl hij het hoogste bod had.

Excuseer maar wat is HIER aan de hand? Dit is toch flagrant tegen de regels van het forum in!

Is belange na niet close, de uwe is 400mhz en 64mb ram, heeft een ouder OS en is 320 op 240 van resolutie.
Deze heeft een 624MHz processor, 128mb ram, een 3D accelerator en een full VGA scherm.

Bellerophon

Legacy Member
Vandaar ook ongeveer. Ik heb beide toestellen in de praktijk getest en er is zeker op het vlak voor GPS nagenoeg geen verschil in gebruik maar soit!.

Het komt er gewoon op neer dat Ebay zowel in mijn Topic als het Topic hier geboden heeft en zijn bod in mijn topic plots klaps verdwenen is.

Is er daar een verklaring voor?

Bellerophon

Legacy Member
Dus wat, jij hebt zijn post in mijn topic verwijderd?

Dus ik mag morgen in tig tal topics bieden. Al dat kan ongedaan gemaakt worden omdat ik bij die ene beslis effectief te kopen.

Met dergelijke manier van handelen gaan er hier niet veel gelukkig zijn me dunkt!

ebay

Legacy Member
Bellerophon zei:
Dus wat, jij hebt zijn post in mijn topic verwijderd?

Dus ik mag morgen in tig tal topics bieden. Al dat kan ongedaan gemaakt worden omdat ik bij die ene beslis effectief te kopen.

Met dergelijke manier van handelen gaan er hier niet veel gelukkig zijn me dunkt!


Laat me toe te laten weten dat ik eerst via mail een bod deed op de PDA van bellerophon maar kreeg als antwoord dat ik hem kon kopen voor 180, terwijl zijn meeneemprijs 175 was op dat moment. Daarom heb ik ook mijn bod, dat maar 150 was, verwijderd uit zijn topic, en dit om misverstanden te vermijden.

@Moderator: gelieve deze post te sluiten, want me dunkt gaan ze anders blijven zagen in deze topic.

Bellerophon

Legacy Member
Jama, ik dacht dat boden op geen enkele manier konden verwijderd worden!

En bieden via PM is not done, Vandaar ik u dergelijk antw. bezorgt heb!

Fishie

Legacy Member
WOW, veel dingen die verkeerd gelopen zijn in die twee threads precies>
Net beide threads eens gecheckt.

Kwertie

Legacy Member
'k denk da het nu wel duidelijk is...

'k Zie op deze thread ook geen verwijderde posts.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan