sven99
Legacy Member
-R@TLeR- zei:Euhm even ter verduidenlijking...
Die koper vd gsm heeft uiteindelijk toch van zich laten horen ( dus die gaat weg voor 260€ meeneem ).
Uw bod op pda + gsm was 450 ?
Maw geen dikke zaak voor mij zou ik zo zeggen![]()
En vermits de bieder ( ebay ) voor 225€ de pda wou komen halen maar liefst vlug omdat hij op verlof vertrekt ofsow heb ik daarmee toegestemd.
Als ge 250 wou bieden hadde da al maar vele vroeger moeten doen en hadde hem al lang kunne komen halen imho...
Gade nu blijven zeveren om u gelijk te halen?
Ten eerste was mijn bod 460 en daarmee hoger dan wat je had. Want volgens jouw PM haakten je twee kopers af en bleef er 200 op de pda en 230 op de gsm over.
Ten tweede snap je blijkbaar niet dat ik ook nog 230, 235, 240 had willen geven voor je PDA als er een degelijk bod stond. Alleen is tegen uzelf opbieden niet verstandig.
Ten derde is een meeneemprijs op dit forum net dat, alleen bij jou blijkbaar niet.
Hartelijk dank voor de verduidelijking verder, kdenk dat ik ook mijn punt gemaakt heb.
