Archief - [TK] HP iPAQ hx4700 + tomtom + bt gps

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-R@TLeR-

Legacy Member
HP iPAQ hx4700
Origineel cradle & kabels
Tomtom 5
Tomtom Bleutooth GPS antenne + carkit.
Leder etui
1gb SD card.

Staat atm Windows mobile 5 op maar is origineel met Windows mobile 2003

Min: 200€
Meeneem: 250€

Afhalen te londerzeel

sven99

Legacy Member
In welke staat is de PDA en kan 2003 er terug opgezet worden? Op PDA forums wordt WM5 namelijk traag genoemd.

Grtz.

-R@TLeR-

Legacy Member
@ sven99: PDA is in perfecte staat, kan normaal wel terug 2003 op gezet worden alhoewel hem met WM5 wel goe werkt vind ik.

@ gravendelver: indien mooi bod eventueel wel ja.

gravendelver

Legacy Member
Een mooi bod onder de meeneemprijs bijvoorbeeld? :)

Is er een factuur bij, nog garantie?
Gebruikerssporen, compleet?
Tom Tom 5 origineel? (sd kaart versie?)

-R@TLeR-

Legacy Member
gravendelver zei:
Een mooi bod onder de meeneemprijs bijvoorbeeld? :)

Is er een factuur bij, nog garantie?
Gebruikerssporen, compleet?
Tom Tom 5 origineel? (sd kaart versie?)

Als ik goe zoek heb ik mischien die faktuur nog wel ( komt van bij Excell )
Is niet meer in garantie.
TomTom 5 is idd origineel de sd kaart versie ( is in zo'n packet met auto beugel plak aan vooruit ding, bleutooth antenne & kabels... )

gravendelver

Legacy Member
225 euro als je naar Gent kan brengen (Misschien kom je eens naar Gent tijdend de Gentse feesten?)

sven99

Legacy Member
-R@TLeR- kan je even laten weten hoe het met deze verkoop zit?

Aangezien ik met ophaling bied en gravendelver met levering zou ik graag weten hoeveel je rekent voor het brengen.

-R@TLeR-

Legacy Member
Zonder tegenbericht is deze verkocht aan gravendelver aan meeneem prijs.

sven99

Legacy Member
-R@TLeR- zei:
Zonder tegenbericht is deze verkocht aan gravendelver aan meeneem prijs.

Ik zie nergens een bod van 250€ anders, dus kijk de regeltjes effe na ;)

Nu ja tis jouw geld, ik zou nog een bod willen doen op pda + gsm maar dat hoeft precies niet.

gravendelver

Legacy Member
Ik heb een pm gestuurd om te vragen of hij levert indien ik de meeneemprijs zou bieden. De verkoper heeft dit verkeerd verstaan, hoewel het niet zou uitmaken omdat moest ik de meeneemprijs bieden je toch geen kans hebt om hoger te bieden...

Ik had de pm gestuurd gewoon om te weten of hij levert, moet nog eens bekijken of ik de meeneemprijs biedt. Natuurlijk veel meer kans dat er nu iemand anders vlug de meeneemprijs biedt...:ironic:

-R@TLeR-

Legacy Member
up...

Deze kan nog altijd op geboden worden. ( ik geef oa gravendelver nog ff de tijd om een eventueel bod ( geleverd ) te doen... )

Beste bod: Sven99 - 200€ ( afgehaald )

ebay

Legacy Member
225€ afgehaald, eventueel vanavond al (vertrek vrijdag op vakantie).

Rimpel

Legacy Member
-R@TLeR- zei:
Ok deze mag slotje op verkocht aan ' ebay '

en dat mag ook niet zonder dat vooraf te melden
en zonder de forumgebruikers nog een kans te geven om boven te bieden

sven99

Legacy Member
Rimpel zei:
en dat mag ook niet zonder dat vooraf te melden
en zonder de forumgebruikers nog een kans te geven om boven te bieden

Spaar je de moeite Rimpel :-)

Ik had héél veel interesse in die PDA en zelfs voor de gsm, maar op deze manier hoeft het voor mij niet hoor.

Eerst is de meeneemprijs geboden, dan ist maar 225 geleverd, dan vraagt ie in PM een bod op PDA + GSM, gisteren en vandaag niks meer gehoord. En nu staat er plots bij de PDA verkocht.

Blacklisten voor zoiets doe ik niet, maar proper is anders.

ebay

Legacy Member
Ik wil er mij ni echt mee moeien, maar de pda staat hier al een week te koop, dus u kon altijd een bod doen, en ik heb het hoogste, dusja...
en sven99: ik heb gelezen dat de gsm verkocht is voor meeneemprijs door misterliks.
Ik zal maar stoppen, voor ik hier ook nog wat kritiek naar mijn kop krijg.

sven99

Legacy Member
ebay zei:
Ik wil er mij ni echt mee moeien, maar de pda staat hier al een week te koop, dus u kon altijd een bod doen, en ik heb het hoogste, dusja...
en sven99: ik heb gelezen dat de gsm verkocht is voor meeneemprijs door misterliks.
Ik zal maar stoppen, voor ik hier ook nog wat kritiek naar mijn kop krijg.

Mbt de gsm, die misterliks had gisteren nog steeds niets laten weten volgens Ratler.

Dat die PDA hier al een week staat ... buiten mijn bod stond hier alleen gravendelver zijn bod wat geleverd was. Lijkt me logisch dat ik wacht tot de verkoper bevestigd dat ie naar Gent wil rijden voor ik over bied.

Tussen jouw bod en het afsluiten zit welgeteld 58 minuten waarin ik hoger kon bieden ;-)

-R@TLeR-

Legacy Member
Euhm even ter verduidenlijking...

Die koper vd gsm heeft uiteindelijk toch van zich laten horen ( dus die gaat weg voor 260€ meeneem ).

Uw bod op pda + gsm was 450 ?
Maw geen dikke zaak voor mij zou ik zo zeggen :wtf:

En vermits de bieder ( ebay ) voor 225€ de pda wou komen halen maar liefst vlug omdat hij op verlof vertrekt ofsow heb ik daarmee toegestemd.

Als ge 250 wou bieden hadde da al maar vele vroeger moeten doen en hadde hem al lang kunne komen halen imho...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan