Archief - TK: DJ set

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Appleboom

Legacy Member
ja die behringer krijg je er ook bij,ik zeg het, 300euro is egt een sterke prijs.
de foto's zijn ondertusse ook al zichtbaar.
wnnr wil je afronden navarr?
mvg

NavaRR

Legacy Member
Ok, na enkele forums gelezen te hebben en reviews van mensen die jouw apparatuur of delen ervan beschikken heb ik besloten de aanbieding NIET te kopen.

De mixer voldoet niet aan de kwaliteiten die ik vooropgesteld had, de cd-speler ook niet maar aangezien die gratis was was dat natuurlijk geen probleem. De TT's daarentegen waren wel wat ik in gedachte had, maar het zou zonde zijn van het geld om het totaalpakket te kopen en de helft niet te gebruiken.

Toch bedankt voor alle moeite die je gedaan hebt in verband met de verkoop.

Hopelijk vind je nog een andere koper!

mvg

Appleboom

Legacy Member
@ navarr:
De nieuwprijzen zien er zo uit: 440 voor de draaitafels, 100 voor het mengpaneel, iets van een 250 voor de cd spelers, 50 voor de behringer, dat is 850 euro zonder de kabels en dergelijke...dus het zou gemakkelijk tegen de 1000euro kunne liggen in het totaal.

Ik vraag 300euro, dus ik zou het niet echt zonde noemen van je geld...
misschien kan je dit pakket kopen en daarnaast een ander mengpaneel, volgens mij ga je nog altijd veel geld besparen...

mvg

denjeffe

Legacy Member
ik hoop nog steeds maar ik vrees er stevig voor...
wil juist 2*t60 en een behringer kopen :p

denjeffe

Legacy Member
jeej
ging my zoiezo t60 kopen en de rest kank ng verander, en 300€ is echt goe:D
en alst ni mijn ding is emk ng ni vee lgeld kwijt.
ik koop het wss zoiezo :D
en hever is ng niet zo ver:D

denjeffe

Legacy Member
yah, echt e
ma alz km gdaan zoals g zei e, gwn 2dehands kopen n zien of k het ewa tof vind e
en alsk er echt mee wil doorgaan kank er ng meer geld indoen

denjeffe

Legacy Member
Normaal heb ik volgende week mijn geld van deze week te werken, dus ik kan er wss volgende week achter komen.

denjeffe

Legacy Member
super, ik heb nu al de 300 euro maar ik ben pas donderdag vrij, maar ik zal u wel nog een mailtje sturen een paar dagen op voorrhand.
alvast bedankt e :D

mvg

Appleboom

Legacy Member
denjeffe laat niet veel meer weten;
meeneemprijs verlaagd naar 250eurotjes
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan