Archief - TK: DJ set

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Appleboom

Legacy Member
hey, ik verkoop men dj set wegens stopzetting hobby
het gaat om volgende zaken:

*img stage line mpx-3, ik vind niet direct info, miss zijn de foto's voldoende, of stel gerust vragen.
foto
zoals je ziet, niets van gebruikerssporen.
hier kost hij nog 95euro


*2x stanton t60 info
foto,foto
zoals je ziet weer geen teken van gebruikerssporen
ik heb op factuur staan dat ze aan 438euro zijn aangekocht, dus 219/stuk


*2x cd-speler
deze zijn het soort van cd-spelers dat je in zo'n rek kan inbouwen.
de aankoopprijs weet ik er niet meer van en omdat ze ook wat gebruikersporen omvatten,geef ik deze gratis bij het geheel.
op aanvraag wil ik wel wat foto's maken.

meeneemprijs voor het geheel is 300euro
kan gebracht worden, maar liever afhaling indien mogelijk

enZiiime

Legacy Member
*2x stanton t60 info
foto,foto
zoals je ziet weer geen teken van gebruikerssporen
ik heb op factuur staan dat ze aan 438euro zijn aangekocht, dus 219/stuk

Ik wil je post niet verpesten, maar 219 per stuk is meer dan de nieuwprijs.

Nieuwprijs ligt rond de 170 euro.

VinceFeet

Legacy Member
Mr_Anderson zei:
Ik wil je post niet verpesten, maar 219 per stuk is meer dan de nieuwprijs.

Nieuwprijs ligt rond de 170 euro.

Hij zegt gewoon wat hij er voor betaald heeft. Ik denk niet dat dat zijn vraagprijs is.

promaxius

Legacy Member
Euhm... 200 euro voor mengpaneel + 2 platendraaiers.
Cd spelers hoef ik niet.

Appleboom

Legacy Member
@Mr anderson: dat is dus de prijs die ik betaald heb,het is niet men vraagprijs

@promaxius: voor 250 is de deal meteen gesloten

NavaRR

Legacy Member
Ik ben geïnteresseerd!

Is de prijs nog steeds 300,- voor het totaalpakket?

NavaRR

Legacy Member
Btw: welke type cd-spelers aub? Als je wil, graag een foto ervan.

Dank bij voorbaat

Appleboom

Legacy Member
@ navarr: ja ik had graag 300 gehad voor het totaal pakket, ik zal zo snel mogelijk foto's en info over de cd spelers doorgeven.

mvg

NavaRR

Legacy Member
Ok, bedankt voor de vlugge reactie.

Kun je mij ook garanderen dat alles nog in goede staat is, misschien behalve de cd-spelers die al gebruikssporen bevatten?

Je mag mij ook adden op msn ([email protected]), dat praat mss wat gemakkelijker :)

NavaRR

Legacy Member
Appleboom zei:
@ navarr : ik heb je toegevoegd.

Tijdens de week zit ik niet vaak op msn en dergelijke, misschien toch even de foto's uploaden en hier plaatsen? + de info over de cd-spelers.

Alvast bedankt voor de vlugge reacties ;)

Appleboom

Legacy Member
de cd spelers zijn JB systems DJ3000, hier zijn foto,foto

wat je er ook bijkrijgt is een behringer pl2000,superhandig,eenderzijds een deftige verlichting en anderzijds een hoofdschakelaar zodat je alle toestelle aan en uit kan zette doormiddel van één schakelaar, hier foto,foto

bij een van de cdspelers is de achtergrond verlichting van het scherm stuk,en ze hebben alletwee wel wat gebruikerssporen, al de andere toestellen verkeren echt in nieuwstaat!!!
300euro is een zeer goede prijs voor het geheel,zeer goede prijs!!

mvg

NavaRR

Legacy Member
Die behringer stond niet bij de beginpost.. is die inbegrepen of wat?

mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan