Allé mensen, blijf nu is redelijk. Zelfs de smurfkes op staat "arm der wet" geeft je een waarschuwing, als je zonder licht over straat rijd. Das toch ni de moeite om daar zo moeilijk om te doen en een neg iTrader aan te geven. Ok rules zijn rules, maar als je het zegt zal ie het ook wel begrijpen en eraan denken de volgende keer

In ieder geval krijg je van mij een pos iTrader punt voor de goede service na verkoop

PEACE!