Archief - TK Blu Ray Films

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Preview

Legacy Member
Te koop:

* POTC : The curse of the black pearl
* POTC : Dead man's chest
* POTC : At world's end
* Scary Movie 4
* Reservoir Dogs
* Training Day
* Enemy of the state
* Wild hogs
* Black hawk down

Allemaal in nieuwstaat fcourse
Ook allemaal BLU RAY films
Meeneemprijs : 20excl.
Als je pakketje koopt kunnen we altijd prijs overeen komen tuurlijk ;)

Groetjes !

Preview

Legacy Member
160incl

@ Kristof, bod genoteerd, maar bod op alles krijgt voorrang

Preview

Legacy Member
Als er tegen morgenavond geen beter bod is, zijn ze voor jou Kristof

(Up)

Antwerpstam

Legacy Member
€50 incl. voor de 3 Pirates:
* POTC : The curse of the black pearl
* POTC : Dead man's chest
* POTC : At world's end

Preview

Legacy Member
@ bartje_n, De 3 pirates zijn ook al verkocht

Dit blijft nog over:
* Reservoir Dogs
* Training Day
* Enemy of the state
* Black hawk down

solix

Legacy Member
* Training Day
* Enemy of the state
* Black hawk down

50€ incl.

Preview

Legacy Member
60incl op alles krijgt voorrang,
blijft staan tot morgenavond ;)

solix

Legacy Member
* Reservoir Dogs
* Training Day
* Enemy of the state
* Black hawk down

70incl als je nu afsluit, zoniet laat het dan maar...

Preview

Legacy Member
solix_inc zei:
* Reservoir Dogs
* Training Day
* Enemy of the state
* Black hawk down

70incl als je nu afsluit, zoniet laat het dan maar...

Verkocht ;)
PM gestuurd

bartje_n

Legacy Member
is hier geen regel dat je moet wachten na een bod eer je mag sluiten?

10.) Een object verkopen zonder de forumgangers een kans te geven om op te bieden krijgt een negatief itrader punt!


voila

Awoujol

Legacy Member
bartje_n zei:
is hier geen regel dat je moet wachten na een bod eer je mag sluiten?

10.) Een object verkopen zonder de forumgangers een kans te geven om op te bieden krijgt een negatief itrader punt!


voila

Volledig juist, tenzij er meeneemprijzen staan, wat in dit geval niet zo is.

kibo

Legacy Member
Preview zei:
60incl op alles krijgt voorrang,
blijft staan tot morgenavond ;)
maw tot maandagavond

Preview zei:
Verkocht ;)
PM gestuurd
afgesloten voor afsluitdatum

bartje_n zei:
is hier geen regel dat je moet wachten na een bod eer je mag sluiten?

10.) Een object verkopen zonder de forumgangers een kans te geven om op te bieden krijgt een negatief itrader punt!


voila
volledig mee akkoord

bartje_n zei:
bij deze dan een bod van 71€

Preview zei:
Aan zeikers ga ik niet verkopen !
Verkoop afgelopen
best toch eens je taalschat aanpassen.

ivm negatieve itrader,
is volledig terecht,je ging deze avond afsluiten en hebt dit vroeger gedaan zonder anderen een kans te geven voor hoger te bieden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan