Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TmagusJr zei:veel biedplezier en geen belachelijke boden aub
mvg tmagusjr
Origineel gepost door gizmo666 Bekijk Bericht
100€ om te beginnen
edit: verzend je ook?
ask first 
Big.loco.poco zei:Punt 1 , als 100 niet belachelelijk was en hij ook niet zegt dat het belachelijk was , dan is het een goeie bod!
Kom zg man, geweet zelf toch ook wel da ge nu zever aan verkopen zijt... moeste gij telefoon van 300 eur verkopen zoude gij 100 geen belachelijk bod vinden? en telkens poste bij elk belachelijk bod hier op forum wel dan zijn we terug tijdje bezig
Punt 2 een tijdje trg kosten ze bij belcompany 180e !! Dus 105e is zkr niet weinig want het is 2ehands, Komt uit buitenland en heeft GEEN nederlandse taal !!
Nogmaals zever, als heeft hem die telefoon gratis gehad of gewonnen moet hem dan gratis terug weggeven? i don't think so, dus moet ge iets ge kocht heb vroeger aan 180, da nu 300 kost verkopen aan 180 daarvoor? neen, doesn't work like that en da weet gezelf ook, en geen nederlands tja, daar kiesde toch zelf voor, daarvoor is da dinge nie minder waard.
Punt 3 tis geen misbruik , het zijn gwn de regels , die zijn er niet voor niets!
Regels zijn inderdaad regels... ma tis hier nog altijd een sociaal forum, iedereen heeft hier respect voor de regels, maar de regels zijn geen wet. Tis hier nie EBAY, op het laatste is nog altijd aan de verkopen om te weten als hem wilt verkopen aan het hoogste bod, geen verplichting om het te doen.
Punt 4 , het is een buitenlands toestel dus wrm vergelijken met Belgische prijzen ,waarvan iedereen weet dat het altijd duurder is dan buitenlandse prijzen !!
So Ik zie hier geen probleem in? Als ik in buiteland ben ik ga iets kopen why moet ik het verkopen aan buitelandse prijs? Ik ben tenslotte naar buitenland geweest en mee gebracht... als daar goedkoper is ga er dan daar om nie waar? Ma we zijn in belgie en belgische prijzen zijn nu eenmaal de wet hier, ook al iets item van buitenland tis nie of hier nie verkrijgbaar is
gizmo666 zei:mijn bod van 100€ was overboden met een bod van 105€, dan vervalt mijn bod toch?
Big.loco.poco zei:Ja ik weet het maar ik zeg het gwn maarMijn bod is geldig tot en met zondag...
dragon_warrior zei:indien nog beschikbaar
bied ik 115€
Big.loco.poco zei:Ik ga hier niet veel meer woorden aan vuilmaken , als een mod zegt da ik in mn recht ben en hij wilt niet verkopen dan geefk gwn een negatieve itrader , zo simpel
Dus hopelijk commentaar van een mod hierop en ik leg me hierbij neer dan![]()

TmagusJr zei:nuja je zegt zelf dat je bod geldig is tot zondag dus wordt er blijkbaar vanuit gegaan omdat jouw bod geldig is tot dan dat ik dan ook meteen maar moet afsluiten op die dag
Kgaf commentaar omdat je het op ebay wou zetten alhoewel ik een bod van 105e had gegeven dus...
Big.loco.poco zei:Nee dat is niet waar, maar ik ben vaak op zoek naar gsm's en wacht liever niet te lang... maar ey je hebt een hoger bod , des te beter voor jeKgaf commentaar omdat je het op ebay wou zetten alhoewel ik een bod van 105e had gegeven dus...
Je hebt intussen al 4 ups ... Ipv telkens apart te antwoorden , kun je btr in 1 keer op alles reageren... gwn een tip
Veel geluk nog met verkoop!
maar je beseft ook wel dat het wat laagjes was maar langs de andere kant begrijp ik ook jouw standpunt 