Archief - [TK] BlackBerry 8100 - Pearl

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gizmo666

Legacy Member
hij mag gaan voor dat bod van 105€ hoor, heb geen interesse meer. ik heb ondertussen als iets anders gevonden

tmagus

Legacy Member
TmagusJr zei:
veel biedplezier en geen belachelijke boden aub

mvg tmagusjr

Punt 1
"Kweenie als gulder allemaal kunt lezen, ma ER staat duidelijk GEEN belachelijke BODEN AUB"

en daar vallen dus onder 1/3 bieden van de nieuwprijs,

Punt 2
Enigste bod da genoteerd is:
Origineel gepost door gizmo666 Bekijk Bericht
100€ om te beginnen

edit: verzend je ook?

wat dus blijkbaar ingetrokken IS wat dus in theorie ook al nie mag...
" hij mag gaan voor dat bod van 105€ hoor, heb geen interesse meer. ik heb ondertussen als iets anders gevonden"

Dus hier is weer ess niks aan de hand buiten een profiteurke die misbruik wilt zien te maken van situatie. Gebeurd hier dagelijks trouwens, mod's gezou er beter nen keer iets aan doen. Want anders zou ik hier toch wel veeel mensen kunnen "verplichten" van te verkopen ze...

Ps. punt 3
Next time you steal my name :p ask first :tongue:

Big.loco.poco

Legacy Member
Punt 1 , als 100 niet belachelelijk was en hij ook niet zegt dat het belachelijk was , dan is het een goeie bod!

Punt 2 een tijdje trg kosten ze bij belcompany 180e !! Dus 105e is zkr niet weinig want het is 2ehands, Komt uit buitenland en heeft GEEN nederlandse taal !!

Punt 3 tis geen misbruik , het zijn gwn de regels , die zijn er niet voor niets!

Punt 4 , het is een buitenlands toestel dus wrm vergelijken met Belgische prijzen ,waarvan iedereen weet dat het altijd duurder is dan buitenlandse prijzen !!

tmagus

Legacy Member
Big.loco.poco zei:
Punt 1 , als 100 niet belachelelijk was en hij ook niet zegt dat het belachelijk was , dan is het een goeie bod!
Kom zg man, geweet zelf toch ook wel da ge nu zever aan verkopen zijt... moeste gij telefoon van 300 eur verkopen zoude gij 100 geen belachelijk bod vinden? en telkens poste bij elk belachelijk bod hier op forum wel dan zijn we terug tijdje bezig

Punt 2 een tijdje trg kosten ze bij belcompany 180e !! Dus 105e is zkr niet weinig want het is 2ehands, Komt uit buitenland en heeft GEEN nederlandse taal !!
Nogmaals zever, als heeft hem die telefoon gratis gehad of gewonnen moet hem dan gratis terug weggeven? i don't think so, dus moet ge iets ge kocht heb vroeger aan 180, da nu 300 kost verkopen aan 180 daarvoor? neen, doesn't work like that en da weet gezelf ook, en geen nederlands tja, daar kiesde toch zelf voor, daarvoor is da dinge nie minder waard.

Punt 3 tis geen misbruik , het zijn gwn de regels , die zijn er niet voor niets!
Regels zijn inderdaad regels... ma tis hier nog altijd een sociaal forum, iedereen heeft hier respect voor de regels, maar de regels zijn geen wet. Tis hier nie EBAY, op het laatste is nog altijd aan de verkopen om te weten als hem wilt verkopen aan het hoogste bod, geen verplichting om het te doen.

Punt 4 , het is een buitenlands toestel dus wrm vergelijken met Belgische prijzen ,waarvan iedereen weet dat het altijd duurder is dan buitenlandse prijzen !!
So Ik zie hier geen probleem in? Als ik in buiteland ben ik ga iets kopen why moet ik het verkopen aan buitelandse prijs? Ik ben tenslotte naar buitenland geweest en mee gebracht... als daar goedkoper is ga er dan daar om nie waar? Ma we zijn in belgie en belgische prijzen zijn nu eenmaal de wet hier, ook al iets item van buitenland tis nie of hier nie verkrijgbaar is

bla bla bla

gizmo666

Legacy Member
mijn bod van 100€ was overboden met een bod van 105€, dan vervalt mijn bod toch?

Big.loco.poco

Legacy Member
Ik ga hier niet veel meer woorden aan vuilmaken , als een mod zegt da ik in mn recht ben en hij wilt niet verkopen dan geefk gwn een negatieve itrader , zo simpel :)

Dus hopelijk commentaar van een mod hierop en ik leg me hierbij neer dan ;)

TmagusJr

Legacy Member
Big.loco.poco zei:
Ja ik weet het maar ik zeg het gwn maar ;) Mijn bod is geldig tot en met zondag...

nuja je zegt zelf dat je bod geldig is tot zondag dus wordt er blijkbaar vanuit gegaan omdat jouw bod geldig is tot dan dat ik dan ook meteen maar moet afsluiten op die dag

TmagusJr

Legacy Member
Big.loco.poco zei:
Ik ga hier niet veel meer woorden aan vuilmaken , als een mod zegt da ik in mn recht ben en hij wilt niet verkopen dan geefk gwn een negatieve itrader , zo simpel :)

Dus hopelijk commentaar van een mod hierop en ik leg me hierbij neer dan ;)

nuja ik ga hier ook geen woorden meer aan vuil maken
nu dat je toch bent overboden en jouw bod bijgevolg dus vervalt :)

Big.loco.poco

Legacy Member
TmagusJr zei:
nuja je zegt zelf dat je bod geldig is tot zondag dus wordt er blijkbaar vanuit gegaan omdat jouw bod geldig is tot dan dat ik dan ook meteen maar moet afsluiten op die dag

Nee dat is niet waar, maar ik ben vaak op zoek naar gsm's en wacht liever niet te lang... maar ey je hebt een hoger bod , des te beter voor je ;) Kgaf commentaar omdat je het op ebay wou zetten alhoewel ik een bod van 105e had gegeven dus...

Je hebt intussen al 4 ups ... Ipv telkens apart te antwoorden , kun je btr in 1 keer op alles reageren... gwn een tip ;)


Veel geluk nog met verkoop!

TmagusJr

Legacy Member
Big.loco.poco zei:
Nee dat is niet waar, maar ik ben vaak op zoek naar gsm's en wacht liever niet te lang... maar ey je hebt een hoger bod , des te beter voor je ;) Kgaf commentaar omdat je het op ebay wou zetten alhoewel ik een bod van 105e had gegeven dus...

Je hebt intussen al 4 ups ... Ipv telkens apart te antwoorden , kun je btr in 1 keer op alles reageren... gwn een tip ;)


Veel geluk nog met verkoop!

tja ik geef toe het werd wat ingewikkeld:p maar je beseft ook wel dat het wat laagjes was maar langs de andere kant begrijp ik ook jouw standpunt :)
dus nog veel zoekplezier

mvg tmagusjr

Big.loco.poco

Legacy Member
Ochja dankzij mij bleef je topic wel bovenaan :D ZO heb je nu een betere bod ... In het vervolg een minimum zetten en je vermijdt zo toestanden... ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan