TmagusJr
Legacy Member
ik heb dit toestel te koop
is ongeveer maandje of 2 oud en alles zit er nog bij
ik doe hem weg omdat het nie zo mijn ding is
hij heeft wel geen nederlandse taal optie (wegens aankoop op reis in engeland)
is simlock vrij dus geen enkel probleem om hem hier te gebruiken
eventuele info(http://www.smartphoneshop.be/product...100-pearl.html)
veel biedplezier en geen belachelijke boden aub
mvg tmagusjr
is ongeveer maandje of 2 oud en alles zit er nog bij
ik doe hem weg omdat het nie zo mijn ding is
hij heeft wel geen nederlandse taal optie (wegens aankoop op reis in engeland)
is simlock vrij dus geen enkel probleem om hem hier te gebruiken
eventuele info(http://www.smartphoneshop.be/product...100-pearl.html)
veel biedplezier en geen belachelijke boden aub
mvg tmagusjr
Wnr sluit je af btw?
Mijn bod is geldig tot en met zondag...