Sorry, maar het leek me dat je geen interesse had als je niet wist welke firmware het was. Het was trouwens een 1.1.1. zoals crash al zei, maar hij heeft al de nieuwe bootloader. Dus je kan hem niet simlock vrij maken.
Op dit moment is het dus wachten, en is het een veredelde iPod touch. Maar 't blijft een super cool dingske.