Archief - [TK] 2 x iPhone

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

apekrul

Legacy Member
Ik verkoop twee nieuwe iPhones, eentje volledig gesealed in de originele verpakking en eentje waarvan de doos eenmaal geopend is (toestel is nog niet gebruikt), deze week aangekocht in den Apple Store in NY (kasticket aanwezig).

Gaan weg vanaf 450€ / stuk.

Meneemprijs 500€ / stuk.

Meneemprijs voor de twee 900€.

apekrul

Legacy Member
Totaal geen idee eigenlijk, ik vermoed dat daar wel oplossingen voor bestaan maar die zullen dan niet standaard bij in de doos zitten :)

Twilkie

Legacy Member
Dus het is die gigantische drie koppige stekker van Amerika die er in zit? :-)
Kan je even kijken of het te laden is via USB, indien ja heb ik interesse.
Iemand een idee waar ge zo een tussenstuk koopt?

Edit: Volgens de site van Apple valt hij te laden over USB. Dat neemt dus dat probleem al weg :)

vanrumst

Legacy Member
firmware 1.1.1 of al de 1.1.2?
mogelijkheid voor af te spreken in Antwerpen?

apekrul

Legacy Member
Ik ga vanavond de serienummer nakijken want naar het schijnt zouden het 4e en 5e nummer de produktiedatum bevatten. Ik ga dit zowieso nog de thread toevoegen.

Afspreken in Antwerpen is geen probleem.

vanrumst

Legacy Member
indien 1.1.1: bod 450 geregeld te Antwerpen
den 2den is al verkocht zeker hé? indien niet 900 voor de 2

apekrul

Legacy Member
vanrumst zei:
indien 1.1.1: bod 450 geregeld te Antwerpen
den 2den is al verkocht zeker hé? indien niet 900 voor de 2

Genoteerd. Ik ga u proberen vanavond, anders zonder fout morgenvroeg, uitsluitsel te geven omtrent de firmware.

vanrumst

Legacy Member
Kunt ge snel checken door *3001#12345#* in te typen en dan call te doen
Dan komt ge in menu terecht. Daar op versions klikken
Dan ziet ge een van volgende
* 03.12.06_G (1.0/1.0.1)
* 03.14.08_G (1.0.2)
* 04.02.04_G (1.1.1)
* 04.01.13_G (1.1.1)
Is het nog een andere dan is het al de 1.1.2.

apekrul

Legacy Member
Met alle respect maar ik verkies om het toestel gesealed te laten aangezien ik anders mogelijk met een 'gebruikt' toestel blijf zitten indien het blijkt 1.1.2 te zijn. Volgens een persoon die mij een PM heeft gestuurd, moet dit ook af te leiden zijn uit de produktiedatum, die op zijn beurt is af te leiden van het serienummer. Ik hoop dat je dit begrijpt.

Twilkie

Legacy Member
Normaal gezien is sinds 9 november elke iPhone uitgerust met 1.1.2. aangezien apekrul ze vorige week heeft gekocht in de NY store van apple (de grootste apple winkel ter wereld, en dus waarschijnlijk ook steeds de meest recente voorraad) is de kans vrij groot dat er 1.1.2 op staat.
Moest je willen apekrul mag je mijn telefoon aanzetten en kijken welke firmware hij draait.

crashbe

Legacy Member
Bod 460 euro indien nog gesealed

Ik kan vanavond nog afhalen als je wilt

apekrul

Legacy Member
Bod genoteerd, PM mij uw GSM nummer en dan kunnen we misschien nog iets afspreken. Ik moet vanavond wel ergens naartoe maar morgen zou het passen.

crashbe

Legacy Member
Ok , heb het net afgehaald , vlekkenloos verlopen !
+iTrader :D



PS: De iPhone was fw 1.1.1 ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan