fromalk
Legacy Member
Hallo allemaal,
ik wens bij deze dus mijn nokia telefoon te koop te zetten, deze heeft hier al is eerder gestaan maar de deal toen is in extremis, langs mijn kant niet door gegaan.
het gaat om een nokia die ik in januarie heb gekocht bij mediamarkt in hasselt. Dit toestel had serieuse gebreken en bkm (officieel nokia repair center en professionele office support) heeft mij toen een gloednieuw toestel bezorgt. Dit toestel ligt hier nu al enkele maanden in de kast zonder gebruikt te worden omdat ik in de tussenperiode een vervangtoestel had gekocht en ben blijven gebruiken. Dit toestel staat inmiddels ook te koop;
https://www.beyondgaming.be/archive...-d840-ultra-edition-met-extra-garantie.515674
let wel; ik verkoop enkel het toestel waar ik het interessantste bod op krijg dus ik behoud het recht om af te zeggen zolang er geen geld is overgemaakt.
Afhalen en levering is mogelijk ik ben van Alken (hasselt)
Verder krijgt u;
toestel aangekocht eind januari / februari voor 300E
alle nodige documenten
alle doosjes en boekjes en franje
extras;
extra batterij
extra behuizing met gebruikssporen (ik heb nl meerdere van deze telefoons gehad)
oplader voor in de wagen
totaal extras; 50E
eventueel route 66 met draadloze gps ontvanger tegen kleine meerprijs. In dit pakket zit de cd rom, de houder voor in de wagen, een gps receiver en een oplader voor de bluetooth module in de wagen op te laden.
aankoopprijs 150E
Snelle afhandeling is gewenst
Opmerking; de route 66 is reeds geinstalleerd geweest op een ander toestel van me, ik ben niet 100% zeker of hij een 2de x geregistreerd kan worden, normaal wel maar dat ga ik eerst nog even moeten navragen
vraagprijs toestel 210E
minimum 180E
vraagprijs toestel met gps 260E
minimum 220E
edit;
inmiddels heb ik meerdere telefoons te koop staan hier, slechts 1 gaat er nu weg. Degene die weg gaat is die wat voor mij het interessantste is. Ik behou het recht om af te zeggen zolang er geen geld is overgemaakt.
links andere topics:
samsung d840: https://www.beyondgaming.be/archive...-d840-ultra-edition-met-extra-garantie.515674
samsung e900: https://www.beyondgaming.be/archive/multimedia.106/mooie-samsung-e900.517308
ik wens bij deze dus mijn nokia telefoon te koop te zetten, deze heeft hier al is eerder gestaan maar de deal toen is in extremis, langs mijn kant niet door gegaan.
het gaat om een nokia die ik in januarie heb gekocht bij mediamarkt in hasselt. Dit toestel had serieuse gebreken en bkm (officieel nokia repair center en professionele office support) heeft mij toen een gloednieuw toestel bezorgt. Dit toestel ligt hier nu al enkele maanden in de kast zonder gebruikt te worden omdat ik in de tussenperiode een vervangtoestel had gekocht en ben blijven gebruiken. Dit toestel staat inmiddels ook te koop;
https://www.beyondgaming.be/archive...-d840-ultra-edition-met-extra-garantie.515674
let wel; ik verkoop enkel het toestel waar ik het interessantste bod op krijg dus ik behoud het recht om af te zeggen zolang er geen geld is overgemaakt.
Afhalen en levering is mogelijk ik ben van Alken (hasselt)
Verder krijgt u;
toestel aangekocht eind januari / februari voor 300E
alle nodige documenten
alle doosjes en boekjes en franje
extras;
extra batterij
extra behuizing met gebruikssporen (ik heb nl meerdere van deze telefoons gehad)
oplader voor in de wagen
totaal extras; 50E
eventueel route 66 met draadloze gps ontvanger tegen kleine meerprijs. In dit pakket zit de cd rom, de houder voor in de wagen, een gps receiver en een oplader voor de bluetooth module in de wagen op te laden.
aankoopprijs 150E
Snelle afhandeling is gewenst
Opmerking; de route 66 is reeds geinstalleerd geweest op een ander toestel van me, ik ben niet 100% zeker of hij een 2de x geregistreerd kan worden, normaal wel maar dat ga ik eerst nog even moeten navragen
vraagprijs toestel 210E
minimum 180E
vraagprijs toestel met gps 260E
minimum 220E
edit;
inmiddels heb ik meerdere telefoons te koop staan hier, slechts 1 gaat er nu weg. Degene die weg gaat is die wat voor mij het interessantste is. Ik behou het recht om af te zeggen zolang er geen geld is overgemaakt.
links andere topics:
samsung d840: https://www.beyondgaming.be/archive...-d840-ultra-edition-met-extra-garantie.515674
samsung e900: https://www.beyondgaming.be/archive/multimedia.106/mooie-samsung-e900.517308